Husk vann damer

Hanes88

Betatt av forumet
Under graviditeten vil mange få lavere blodtrykk, da hjelper det litt å huske på å drikke vann :) òg også om man kaster opp mye, så er det viktig og prøve å få i seg litt væske:happy7 kan prøve å minne hverandre litt på det, jeg selv har generelt vært dårlig på å drikke vann hele tiden egentlig, så prøver å alltid ha en vannflaske i nærheten nå ;)

Kan være greit å huske på at veske ikke bare trenger å være rent vann.
Brus, juice, te, saft og annet funker også. Faktisk vil selv kaffe kunne telles som å få I seg mer veske (men selvsagt, med måte pga koffein).
Greit å satse på rundt 2 liter veskeinntak om dagen

Last edited:
Viktig å være flink å drikke! Jeg er alt for dårlig... Hadde et blodtrykk på 90/65 tidligere i uka, ikke bra :(

Jeg har ikke komt til "for kvalm til å drikke"-stadiet ennå, er bare på "tørst, MÅ HA VANN"-stadiet. Så for øyeblikket drikker jeg mer enn noen gang, og det føles veldig bra bortsett fra at jeg må på do hele tiden :p

Jeg har ikke komt til "for kvalm til å drikke"-stadiet ennå, er bare på "tørst, MÅ HA VANN"-stadiet. Så for øyeblikket drikker jeg mer enn noen gang, og det føles veldig bra bortsett fra at jeg må på do hele tiden :p
Den kan jeg skrive under på [emoji6] Fytti for en tørste [emoji85] Men jeg blir også mer kvalm hvis jeg ikke drikker ofte..

Jeg er faktisk enormt tørst for tia. Drikker flere liter om dagen. Har skikkelig dilla på farris bris, syns den lette kullsyren hjelper litt på kvalmen :)

Jeg er faktisk enormt tørst for tia. Drikker flere liter om dagen. Har skikkelig dilla på farris bris, syns den lette kullsyren hjelper litt på kvalmen :)
Enig! I utgangspunktet er jeg ikke veldig begeistra for drikke med kullsyre. Men nå har jeg helt farrisdilla! Syntes og det er lettere å få ned når jeg er kvalm :)

Back
Topp