Nå begynner det å bli en stund etter fødsel, så her kommer en vennlig påminnelse om å knipe for å trene opp igjen bekkenbunnen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk beskjed av fysioterapauten jeg gikk til i sv.skapet at man IKKE skal knipe strålen som øvelse. Man forvirrer signalene til hjernen og kan til slutt få problemer med å få tømt blæren skikkelig. Går helt fint å gjøre det som en test for å se om man klarer, men ikke som en fast trening over tid.Kniper strålen hver gang jeg er på do. Og når jeg pusser tenner. Lurt å legge det inn i en allerede etablert rutine. Jeg tar knebøy mens jeg lager kaffe. Elsker rutiner, ellers blir det ikke gjort.![]()
Fikk samme beskjed av fysioterapeut etter første fødsel for opptrening av bekkenmuskulaturenFikk beskjed av fysioterapauten jeg gikk til i sv.skapet at man IKKE skal knipe strålen som øvelse. Man forvirrer signalene til hjernen og kan til slutt få problemer med å få tømt blæren skikkelig. Går helt fint å gjøre det som en test for å se om man klarer, men ikke som en fast trening over tid.
Min anbefalte det faktiskFikk beskjed av fysioterapauten jeg gikk til i sv.skapet at man IKKE skal knipe strålen som øvelse. Man forvirrer signalene til hjernen og kan til slutt få problemer med å få tømt blæren skikkelig. Går helt fint å gjøre det som en test for å se om man klarer, men ikke som en fast trening over tid.

men jeg har noe andre problemer. Kom over en artikkel om at vaginakuler skulle hjelpe å styrke opp hele bekkenbunn etter fødsel. Er det noen her som har erfaring med det?