Nå begynner det å bli en stund etter fødsel, så her kommer en vennlig påminnelse om å knipe for å trene opp igjen bekkenbunnen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk beskjed av fysioterapauten jeg gikk til i sv.skapet at man IKKE skal knipe strålen som øvelse. Man forvirrer signalene til hjernen og kan til slutt få problemer med å få tømt blæren skikkelig. Går helt fint å gjøre det som en test for å se om man klarer, men ikke som en fast trening over tid.Kniper strålen hver gang jeg er på do. Og når jeg pusser tenner. Lurt å legge det inn i en allerede etablert rutine. Jeg tar knebøy mens jeg lager kaffe. Elsker rutiner, ellers blir det ikke gjort.
Fikk samme beskjed av fysioterapeut etter første fødsel for opptrening av bekkenmuskulaturenFikk beskjed av fysioterapauten jeg gikk til i sv.skapet at man IKKE skal knipe strålen som øvelse. Man forvirrer signalene til hjernen og kan til slutt få problemer med å få tømt blæren skikkelig. Går helt fint å gjøre det som en test for å se om man klarer, men ikke som en fast trening over tid.
Min anbefalte det faktisk. Men ikke mer en en gang. Prøve å holde igjen sånn at man får stoppet opp strålen helt, så slippe og tisse ferdig. Så vanlige øvelser ved tannpuss.Fikk beskjed av fysioterapauten jeg gikk til i sv.skapet at man IKKE skal knipe strålen som øvelse. Man forvirrer signalene til hjernen og kan til slutt få problemer med å få tømt blæren skikkelig. Går helt fint å gjøre det som en test for å se om man klarer, men ikke som en fast trening over tid.
Jeg ogHusker det hver gang jeg ser denne tråden