Husk husk husk

Å der blei tråden blå og jeg kniper hehe. Blir nesten litt sliten jo

Merket når eg reiste meg i stå at denne må opp på topp igjen :o :/

Hadde mitt første uhell når jeg nøys i går :( skikkelig krise. Så nå er det bare å knipe

Syns det fortsatt lekker litt (når jeg ikke er gravid) men får bare fortsette å knipe for det. ;)
Samme her, men prøver å knipe. Det skader iallefall ikke. Men jeg hopper ikke på trampoline for å si det sånn selv når jeg ikke er gravid..
Dersom det ikke ordner seg med kniping etter denne graviditeten kommer jeg til å ta det opp med legen min.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Prøver å huske, men ikke lett hver dag :P

Kan jeg spørre hvordan dere kniper?

For jeg føler at når jeg kniper så holder det seg ikke sånn og jeg må knipe mange små ganger istedet... Holder dere det i en viss tid eller?

Føler jeg strammer magen sånn og det er så ubehagelig!

Hm.. har kest ett sted at det er to måter å knipe sammen på, og tror den der du liksom kniper rumpen sammen er den som funker best. Hele hoftepartiet er med liksom.. er dette riktig? Haha

Hm.. har kest ett sted at det er to måter å knipe sammen på, og tror den der du liksom kniper rumpen sammen er den som funker best. Hele hoftepartiet er med liksom.. er dette riktig? Haha
Er sånn jeg gjør det hvertfall :) men blir fort litt "tungt"

Ingen som sa noe som helst til meg om kniping sist, og har ikke hatt et eneste uhell :D Vil tro det var flaks, så nåå kniper jeg så fort jeg husker på det! Kan ikke være like heldig flere ganger på rad :p

Ingen som sa noe som helst til meg om kniping sist, og har ikke hatt et eneste uhell :D Vil tro det var flaks, så nåå kniper jeg så fort jeg husker på det! Kan ikke være like heldig flere ganger på rad :p
Hehe greit å være på den sikre siden... ;)

Ja det var egentlig sånn jeg håpet man skulle gjøre det på! Er mye lettere å knipe med så store muskler som rompa.. Enn med... Ikke-rompa..

Back
Topp