Kniper som en galning hver gang jeg ser denne tråden nå hvertfall![]()
Var det eg håpte på! Eg er jo temmelig mye her inne.. så om den ligger oppe hele tiden, husker eg å knipe hele tiden og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kniper som en galning hver gang jeg ser denne tråden nå hvertfall![]()
Her kneip jeg med førstemann, men syns ikke det funka. Lakk når jeg trente.og har knipi hver dag ellers.
Kom det seg etter kvart?Ja, det trodde jeg også men kjente fort ved jogging og ved sal trening at det ikke funka.![]()
Så kjedelig! Unner eg ingenSyns det fortsatt lekker litt (når jeg ikke er gravid) men får bare fortsette å knipe for det.![]()
Samme her, men prøver å knipe. Det skader iallefall ikke. Men jeg hopper ikke på trampoline for å si det sånn selv når jeg ikke er gravid..Syns det fortsatt lekker litt (når jeg ikke er gravid) men får bare fortsette å knipe for det.![]()
Er sånn jeg gjør det hvertfallHm.. har kest ett sted at det er to måter å knipe sammen på, og tror den der du liksom kniper rumpen sammen er den som funker best. Hele hoftepartiet er med liksom.. er dette riktig? Haha
Hehe greit å være på den sikre siden...Ingen som sa noe som helst til meg om kniping sist, og har ikke hatt et eneste uhellVil tro det var flaks, så nåå kniper jeg så fort jeg husker på det! Kan ikke være like heldig flere ganger på rad
![]()
Ja, ikke santHehe greit å være på den sikre siden...![]()
Hm.. har kest ett sted at det er to måter å knipe sammen på, og tror den der du liksom kniper rumpen sammen er den som funker best. Hele hoftepartiet er med liksom.. er dette riktig? Haha