Å kniipe! Flere uker siden eg gjorde det sist! Glemmer set hele tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du er!Kniper litt hver dag....
Eg er sååå elendig på å forklare så eg håper noen kan forklare bedre.. men eg pleier å knipe gis viss eg må tisse veldig så tisset eg litt holder igjen litt, tisset litt og kniper igjen litt til osv..Kan noen fortelle meg hvorfor vi skal gjøre dette?![]()
Jeg fikk høre av jordmor at man ikke skal knipe sånn, du skal tenke at du løfter endetarmen pluss "fjosen" inn i kroppen.Eg er sååå elendig på å forklare så eg håper noen kan forklare bedre.. men eg pleier å knipe gis viss eg må tisse veldig så tisset eg litt holder igjen litt, tisset litt og kniper igjen litt til osv..![]()
Jeg fikk høre av jordmor at man ikke skal knipe sånn, du skal tenke at du løfter endetarmen pluss "fjosen" inn i kroppen.
Dette skal vi gjøre for å styrke bekkenbunnen, pluss musklene rundt urinblæren (er mange som får problemer med å "holde seg" når man skal tisse etter fødsel. Og å knipe på denne måten hjelper.
Nei noen sier jo at de venter til de har født såååHeheh dette har ikke jeg tenkt på på leenge.. men er vel aldri for seint å begynne?
Nei noen sier jo at de venter til de har født såååhehe men eg ville startet no
![]()
Hehe gjør dethaha, etter jeg har født kommer jeg sikkert i alle fall ikke til å huske detså ja.. får flette det inn i hverdagen som nå har blitt så åpen og fri!!