Husk husk husk

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Å kniipe! Flere uker siden eg gjorde det sist! Glemmer set hele tiden:p

Ekke god på det der selv jeg ass ... får knipe til bond på skjermen:)

Kan noen fortelle meg hvorfor vi skal gjøre dette? :p

Kan noen fortelle meg hvorfor vi skal gjøre dette? :p
Eg er sååå elendig på å forklare så eg håper noen kan forklare bedre.. men eg pleier å knipe gis viss eg må tisse veldig så tisset eg litt holder igjen litt, tisset litt og kniper igjen litt til osv.. :p

Eg er sååå elendig på å forklare så eg håper noen kan forklare bedre.. men eg pleier å knipe gis viss eg må tisse veldig så tisset eg litt holder igjen litt, tisset litt og kniper igjen litt til osv.. :p
Jeg fikk høre av jordmor at man ikke skal knipe sånn, du skal tenke at du løfter endetarmen pluss "fjosen" inn i kroppen.

Dette skal vi gjøre for å styrke bekkenbunnen, pluss musklene rundt urinblæren (er mange som får problemer med å "holde seg" når man skal tisse etter fødsel. Og å knipe på denne måten hjelper.

Det husker jeg aldri å gjøre :( må kanskje begynne nå så man slipper de store uhellene i ettertid :)

Jeg fikk høre av jordmor at man ikke skal knipe sånn, du skal tenke at du løfter endetarmen pluss "fjosen" inn i kroppen.

Dette skal vi gjøre for å styrke bekkenbunnen, pluss musklene rundt urinblæren (er mange som får problemer med å "holde seg" når man skal tisse etter fødsel. Og å knipe på denne måten hjelper.

Då skal eg prøve det:)

Gjør det hele tiden,gammel vane når det er femte babyen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg var flinkere tidligere i svangerskapet...må skjerpe meg nå. Fysioterapeuten sa da jeg var der for 1 drøy mnd siden at det kjentes ut som jeg klarte det fint, men har merket noen ganger om h*n ligger veldig lavt i magen og jeg må nyse kraftig at det kan "lekke" litt...så nå er det skjerpings på knipetrening - jeg er jo ikke engang spesielt stor.
Synes det er vanskelig å gjøre det samtidig med noe annet; er greit å knipe om jeg sitter i sofaen, men om jeg holder på med noe (er i bevegelse/aktivitet) synes jeg det er vanskeligere.

Takk for info folk! Da skal jeg få prøvd å knipe litt :D

Heheh dette har ikke jeg tenkt på på leenge.. men er vel aldri for seint å begynne?

Nei noen sier jo at de venter til de har født sååå :p hehe men eg ville startet no;)

haha, etter jeg har født kommer jeg sikkert i alle fall ikke til å huske det :P så ja.. får flette det inn i hverdagen som nå har blitt så åpen og fri!!

haha, etter jeg har født kommer jeg sikkert i alle fall ikke til å huske det :P så ja.. får flette det inn i hverdagen som nå har blitt så åpen og fri!!
Hehe gjør det:p du kan jo henge post'it lapper rundtom som minner deg på det:p

Huff, ja kneip sist, men var helt inkontinent noen uke etter fødselen likevel :( prøver å være flink, men er alt for lett å glemne det ut...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Kniper som en galning hver gang jeg ser denne tråden nå hvertfall :)

Å huske å knipe er jammen ikke lett! Kunne absolutt vært flinkere :) men denne tråden minner meg på det! :)

Back
Topp