Husk gledesprederlista!

• Trådstarter Trådstarter snupsidupsi
  • Opprettet Opprettet
Jeg har faktisk ikke fullført lista mi selv enda jeg[:-]

Bruker så mye tid på legging nå når jeg ikke pupper ham i søvn[8|] Hele kvelden min blir jo borte, og jeg blir sååå sliten.. så er det trening og senga...

Men har fått listene deres ja jenter[:D]

Jobber med lista og skal få sendt det i morgen[:)]
Er det noe kl.slett som er frist i morra?

Husker ikke om jeg satte noen klokkeslett first, men siden jeg ikke skal ha noen avstemmning, eller blir ferdig med listene jeg skal sende imorra uansett, så sier jeg at når som helst imorra går bra..

Hadde en drøm om at mye av arbeidet jeg har gjordt med lidtene var borte, og det ville vært krise, for jeg har nemlig slettet alt jeg har satt inn i mine lister, for å få bedre oversikt

ORIGINAL: Blippetiblippblopp

Hadde en drøm om at mye av arbeidet jeg har gjordt med lidtene var borte, og det ville vært krise, for jeg har nemlig slettet alt jeg har satt inn i mine lister, for å få bedre oversikt

I stedet for å slette, ville jeg nok heller ha markert eller flyttet teksten som er kopiert.. Lett å brenne seg! [:)]

Jeg sletter hele lister, men har tenkt på det du sier.. prøvde, men mistet oversikten.. derfor bli det sletting

dytt.

Jeg godtar å få inn lister ifra etternølere i helga. Koster meg ikke mange kalorier, også får vi litt mere positive ord..

Kom igjen.

oppe i 19 av 28 lister[:-]

ORIGINAL: Blippetiblippblopp

dytt.

Jeg godtar å få inn lister ifra etternølere i helga. Koster meg ikke mange kalorier, også får vi litt mere positive ord..

Kom igjen.

oppe i 19 av 28 lister[:-]

Det var ikke mye :(

Har sendt inn![:)]

Back
Topp