Husk folat ! :D

Takk for påminnelse, går litt i glømmeboka i helgene når ting ikke går på rutine om morgenen.
 
Har blitt en vane her, hver morgen. Men av og til går det så automatisk at jeg glemmer om jeg har tatt. Så tror noen dager tar jeg ingen, andre dager to, haha
 
Husk å ta det hele svangerskapet, og ammeperioden. (Minst.) :)

Anbefalingene sier 400mcgr hver dag fra man er 18 til man er 60+, og evt. mer under svangerskapet ved behov. :)
 
Jeg tar det hver morgen! Men så hender det jo at jeg er oppe både kl 04 og kl 06.. så idag husker jeg ikke! En dag tok jeg to.. assa.. er deg fler som surrer om dagen?:p
 
Husk å ta det hele svangerskapet, og ammeperioden. (Minst.) :)

Anbefalingene sier 400mcgr hver dag fra man er 18 til man er 60+, og evt. mer under svangerskapet ved behov. :)
Huh? Jeg har hørt man skal ta det 3 første mnd i svangerskap.. aldri hørt at man trenger mer..
 
Jeg tar det hver morgen! Men så hender det jo at jeg er oppe både kl 04 og kl 06.. så idag husker jeg ikke! En dag tok jeg to.. assa.. er deg fler som surrer om dagen?:p

Jepp. Noen morgenen glemmer jeg helt å ta, andre dager tar jeg to, haha
 
Husk å ta det hele svangerskapet, og ammeperioden. (Minst.) :)

Anbefalingene sier 400mcgr hver dag fra man er 18 til man er 60+, og evt. mer under svangerskapet ved behov. :)
Det har jeg aldri hørt. Som regel måler man om man har mangler og det er det ikke alle som har.
 
Back
Topp