Husk Fødeavdelingen!

Måtte se på jeg også. Takk for påminnelse, har ikke sett det på et par år. Tårene rant for å si det sånn ;) Er bare å glede seg til det er vår tur :p

Såg episoden nå! Blir så rørt! Og for meg var jo det utrolig spennende å se hun som hadde tvillingfødsel siden jeg selv hadde det for 6 år siden. Va stoooor forskjell:p

Såg episoden nå! Blir så rørt! Og for meg var jo det utrolig spennende å se hun som hadde tvillingfødsel siden jeg selv hadde det for 6 år siden. Va stoooor forskjell:p
Hva var forskjellen? :)
Mange ting jeg ikke har tenkt på angående tvillinger. Bare det at faktisk kan fødes på ulike døgn :D Og at det kan ta lang tid før nr. 2 kommer. Hehe.

Hva var forskjellen? :)
Mange ting jeg ikke har tenkt på angående tvillinger. Bare det at faktisk kan fødes på ulike døgn :D Og at det kan ta lang tid før nr. 2 kommer. Hehe.
Hennes fødsel virket roligere og mer kontrollert enn min. Jeg hadde vel 9 leger/jordmødre/pleiere på det meste. Var kaos:p Hun fikk også babyene rett på brystet, mine ble tatt med til undersøkelsebord først i ren rutine.

Hennes fødsel virket roligere og mer kontrollert enn min. Jeg hadde vel 9 leger/jordmødre/pleiere på det meste. Var kaos:p Hun fikk også babyene rett på brystet, mine ble tatt med til undersøkelsebord først i ren rutine.
Aha. Ja du sier noe der, trodde også faktisk at ungene skulle sjekkes først fordi det var tvilinger. Men når jeg tenker meg om så fikk hun de jo :D Leit at det var kaotisk for deg, men bra å se at det er en så stor endring bare på disse årene da :)

Aha. Ja du sier noe der, trodde også faktisk at ungene skulle sjekkes først fordi det var tvilinger. Men når jeg tenker meg om så fikk hun de jo :D Leit at det var kaotisk for deg, men bra å se at det er en så stor endring bare på disse årene da :)
Ja, så er det sikkert noen ting som er ulikt fra sykehus til sykehus også. Fødselen min gikk helt fint altså, men jammen noe å gå gjennom som førstegangs:p

Ca 20 minutter igjen nå :)

Holdt på å glemme! Jeg var ikke helt sikker på om det i det hele tatt var tirsdag i dag. :P

Det er så fint og se på fødeavdelingen og hvordan følelsen er for de etter babyen har kommet ut, men syns nesten det er litt skremmende mens det pågår :P Hun som ble satt igang på dagens episode og endte med keisersnitt, hjelpes! Ser jo at det går bra, men det er verste skrekken min :/

Back
Topp