Jeg tenkte å se, men på IKEA i dag gikk vannet! Har jo ikke termin før 9. September. Var forberedt på overtid jeg, ikke rukket å bli rastløs!
Det var jo også et sted hvor vannet skulle gå så spennende! Lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenkte å se, men på IKEA i dag gikk vannet! Har jo ikke termin før 9. September. Var forberedt på overtid jeg, ikke rukket å bli rastløs!
Starter opp igjen på FEM i kveld klokka 2030! Hvem skal se?
Hva var forskjellen?Såg episoden nå! Blir så rørt! Og for meg var jo det utrolig spennende å se hun som hadde tvillingfødsel siden jeg selv hadde det for 6 år siden. Va stoooor forskjell
Hennes fødsel virket roligere og mer kontrollert enn min. Jeg hadde vel 9 leger/jordmødre/pleiere på det meste. Var kaos Hun fikk også babyene rett på brystet, mine ble tatt med til undersøkelsebord først i ren rutine.Hva var forskjellen?
Mange ting jeg ikke har tenkt på angående tvillinger. Bare det at faktisk kan fødes på ulike døgn Og at det kan ta lang tid før nr. 2 kommer. Hehe.
Aha. Ja du sier noe der, trodde også faktisk at ungene skulle sjekkes først fordi det var tvilinger. Men når jeg tenker meg om så fikk hun de jo Leit at det var kaotisk for deg, men bra å se at det er en så stor endring bare på disse årene daHennes fødsel virket roligere og mer kontrollert enn min. Jeg hadde vel 9 leger/jordmødre/pleiere på det meste. Var kaos Hun fikk også babyene rett på brystet, mine ble tatt med til undersøkelsebord først i ren rutine.
Ja, så er det sikkert noen ting som er ulikt fra sykehus til sykehus også. Fødselen min gikk helt fint altså, men jammen noe å gå gjennom som førstegangsAha. Ja du sier noe der, trodde også faktisk at ungene skulle sjekkes først fordi det var tvilinger. Men når jeg tenker meg om så fikk hun de jo Leit at det var kaotisk for deg, men bra å se at det er en så stor endring bare på disse årene da
Ja, shit altså!Ja, så er det sikkert noen ting som er ulikt fra sykehus til sykehus også. Fødselen min gikk helt fint altså, men jammen noe å gå gjennom som førstegangs