Husk å ta folat jenter! :)

-Malin-

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Jeg tar daglig tran og vitamin tilskudd i tillegg :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg tar de "gravid i første trimester"-vitaminene. Fire svære piller hver dag - og jeg brekker meg av hver eneste pille :P Har hatt det sånn begge de to andre svangerskapene også, de der pillene trigger kvalmen noe så VELDIG :P

De pillene er foredelige! Kastet de rett i bosset etter noen dager, de kom jo bare rett opp igjen :-(

Ja prøvde meg på den pille pakken sist gang jeg og, men endte opp med å kaste dem her og :/ tar nå bittesmå folat piller (mindre enn p-pille), tran med sitronsmak og flytende vitamintilskudd som smaker som sanasol :P sååå mye bedre!

Ja prøvde meg på den pille pakken sist gang jeg og, men endte opp med å kaste dem her og :/ tar nå bittesmå folat piller (mindre enn p-pille), tran med sitronsmak og flytende vitamintilskudd som smaker som sanasol :p sååå mye bedre!

Kjenner at jeg må vurdere det når jeg er tom ja... Fikk akkurat to pakker med "andre og tredje-trimester"- piller av bestevenninnen min, som fikk prematurt og ikke rakk å bruke dem opp... Føles jo fælt å kaste dem - driiiiitdyre jo! :P

Kjenner at jeg må vurdere det når jeg er tom ja... Fikk akkurat to pakker med "andre og tredje-trimester"- piller av bestevenninnen min, som fikk prematurt og ikke rakk å bruke dem opp... Føles jo fælt å kaste dem - driiiiitdyre jo! :P

Hehe, kvalmen har forhåpentligvis gitt seg til da :)

Hehe, kvalmen har forhåpentligvis gitt seg til da :)

Har blitt kvalm av de pillene hele svangerskap før - ser ikke bort fra at det kan skje igjen :P

Tar bare folat. De på apoteket sa at man får det man trenger om man spiser variert

Takk for påminnelsen! Selger de det på helsekost? Kommer meg ikke på apotek i morgen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpte Folat på helsekost butikken :-) Tatt det siden 1 mnd før jeg ble gravid :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

OJeg spiste lite folat før jeg ble gravid, fordi jeg synes det var så vanskelig å huske på. Har tatt hver dag siden positiv test, men sliter med tanken om at noe skal gå galt fordi jeg var sløv. Legen tok b12 test idag, så håper svaret på den er bra...

Jeg tar de "gravid i første trimester"-vitaminene. Fire svære piller hver dag - og jeg brekker meg av hver eneste pille :P Har hatt det sånn begge de to andre svangerskapene også, de der pillene trigger kvalmen noe så VELDIG :P
De er grusomme!!!! Tar de rett før jeg legger seg så jeg slipper unna kvalmen... Brekker meg når jeg prøver å svelge de.... Har ikke så mange igjen i pakken så går jeg over til bare folat.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

De tok Jeg også i første Svangerskapets .. Ja Helt Til Jeg Kasta det rett opp Igjen, Ja de er helt forferdelig og svelge !!!!:brakk meg hver eneste gang. Syntes de kan Gjøre de litt mindre :P denne ganga har jeg bare brukt folat frem til nå .. har noe multi vitaminer i skapet da ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Tar gravid-pakken fra Lifeline. Begynte 3 mnd før prøvinga begynte, så har blitt vant til å ta dem. Gjenstår å se dersom kvalmen melder seg, da er de sikkert forferdelige å få ned.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er jo ikke alle som planlegger å bli gravide og de tar sikkert ikke folat :). Du har jo vært kjempeflink å tatt etter positiv test så det går helt sikkert bra!!!

<3 Termin 20. februar <3
Takk, det er jo sant det du skriver :) Graviditet gjør meg nok litt paranoid og urasjonell ....

Back
Topp