Husk å gå på 6 ukers kontrollen! Den er viktig for deg!

Kjenner jeg blir litt trist og frustrert over å høre hvordan en slik kontroll burde være! Eneste legen gjorde her var å snakke om prevensjon og spørre hvordan jeg har det hjemme og hvordan det går.

Jeg hadde en komplisert fødsel der baby måtte forløses med sugekopp. Jeg ble klippet og jeg revnet herfra til månen. Leste i journalen min i etterkant at jeg måtte sy 30 sting... Legen min har ikke sjekket magemuskler, ikke sjekket at livmoren har trukket seg sammen og ikke tatt underlivsundersøkelse[emoji54]

Jeg er 24 år og sliter nå også med urinlekkasje. Gjør knipeøvelser hver dag men det blir ikke bedre...

Jeg sliter også med urinlekkasje. Jeg klarer å knipe igjen og jeg merker når jeg må på do. Det er ikke noe problem. Men det kommer et par dråper gjennom hele dagen så må bruke truseinnlegg. Ellers lukter det jo utedo av meg :( kniper og kniper uten hell
 
Jeg sliter også med urinlekkasje. Jeg klarer å knipe igjen og jeg merker når jeg må på do. Det er ikke noe problem. Men det kommer et par dråper gjennom hele dagen så må bruke truseinnlegg. Ellers lukter det jo utedo av meg :( kniper og kniper uten hell

Akkurat samme her! Klarer for det meste å holde på urinen. Men plutselig så merker jeg at det lekker ut dråper. Jeg har også begynt fast med truseinnlegg... Tenker å prøve og ta det opp med legen igjen for å høre om det er noe å gjøre med. Føler meg litt vell ung til å skulle ha det problemet for alltid[emoji20]
 
Akkurat samme her! Klarer for det meste å holde på urinen. Men plutselig så merker jeg at det lekker ut dråper. Jeg har også begynt fast med truseinnlegg... Tenker å prøve og ta det opp med legen igjen for å høre om det er noe å gjøre med. Føler meg litt vell ung til å skulle ha det problemet for alltid[emoji20]

Er bare 25 selv. Og vil ikke lekke urin resten av livet :( jeg skjønte ikke hva det var med det første heller. For jeg kjenner ikke at jeg lekker. Kjenner det blir bløtt liksom men trodde det bare var mye utflod nå etter fødsel. Men så merka jeg at det lukta såååå fælt og skjønte at det var urinlekkasje. Kjempe moro :(
 
Er bare 25 selv. Og vil ikke lekke urin resten av livet :( jeg skjønte ikke hva det var med det første heller. For jeg kjenner ikke at jeg lekker. Kjenner det blir bløtt liksom men trodde det bare var mye utflod nå etter fødsel. Men så merka jeg at det lukta såååå fælt og skjønte at det var urinlekkasje. Kjempe moro :(

Huff, ja ikke mye gøy![emoji20] Jeg nevnte det for legen på 6-ukers kontrollen. Han sa det var for tidlig da til å se om det ble et varig problem, og at jeg måtte gjøre knipeøvelser. Og at jeg måtte gi beskjed hvis det ikke gav seg. Jeg skal snart sette inn spiral så tenker å ta det opp igjen da. Håper det går ann å gjøre noe med det!
 
Back
Topp