Husk å fryse bind alle sammen

Jenny78

Betatt av forumet
Oktobergull 2022
Tenkte her kan man komme med praktiske råd til etter fødsel.
Mitt beste tips har vært å spraye noen bind med vann og hive i frysen til de første dagene vi er hjemme etter fødsel. Ise ned den stakkars fjasa:dead:

lurt, gjort det mindre økonomisk her å kjøpt fødebagen sine kjølebind :hilarious:

Vannflaske, nøtter og mørk sjokolade til lange ammestunder. Kanskje også en lader med lang ledning. Min erfaring fra første fødsel var at jeg ble sittende med baby på brystet i flere timer om gangen fordi han både spiste ofte, og sov best oppå meg... Jeg ble rett og slett litt låst. Noe frukt er også greit å ha, men det kan partner handle inn før dere kommer hjem fra føden.

+1 på det med sjokolade (eller noe annet godt). Mine har hatt urolige perioder på natt/tidlig morgen periodevis, der de bare har sovet godt på brystet mitt. Synes selv det var lettere å håndtere lite søvn når jeg kunne spise sjokolade :p

Nå er stelleplassen ferdig organisert med bleier og hygieneartikler. Alle babyklær til første tiden er vasket og lagt i eget klesskap :love2
Frysing av bind er lurt. Skal også lage en ammekurv som jeg alltid hadde stående i sofaen, med snacks/drikke, ammeutstyr, gulpekluter/smekker, lader osv :)

Back
Topp