Husjakt!

TereseS

Gift med forumet
I dag har vi vært i banken og vite at samboern får lån så nå er vi på husjakt ! Hurra[:)][:)]   Er jo kjempespennende og dra på visninger og fantasere da..[8D] Og ikke minst ha SITT EGET hus! [:D][:D]

Så spennende [:D] håper dere finner drømme huset snart og kan flytte inn før bebis kommer [:D] Lykke til[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Så spennende [:D] håper dere finner drømme huset snart og kan flytte inn før bebis kommer [:D] Lykke til[:D]

Ja, jeg og! Hadde vært godt å sluppet å flytte med en liten bebis! Og takk forresten[:D][:D]

Vi flytta inn i eget hus i august i fjor. Og det er helt herlig[:D] Elsker huset mitt bare mer og mer[:D]

Lykke til på husjakt!!

kjøpte hus for litt mindre enn ett år siden.. kjempe spennende[:D] har og pussa opp hele huset, så har fått de akkurat sånn vi ville ha det[:)] masse lykke til[:D]

ORIGINAL: CogJ

ååå, misunneliiiiii[8D][:D] deilig med hus da!! [:D]

Gleder meg til vi får hus, men blir ikke før vi har råd til enebolig.. Nekter å ha naboer over, under eller veggivegg neste gang vi flytter.. hehe

Nei, akkurat DET skjønner jeg! Siden jeg er fra bygda så er jeg jo bare vant med eneboliger jeg, og jeg kunne IKKE tenke meg å bo i en by altså! Kall meg bondekjærring, det driter jeg i! Hihi

Her er forresten et vi er litt interessert i[:)][:)]
http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=21488510&sid=

Så spennende! Morro å dra på boligjakt [:)] Lykke til, håper dere raskt finner drømmehuset [:D]

ORIGINAL: pineapple

Så spennende! Morro å dra på boligjakt [:)] Lykke til, håper dere raskt finner drømmehuset [:D]

Back
Topp