Hushjelp!?

Nica

Elsker forumet
Det skulle jeg gjerne hatt, iallfall nå...
Driver å vasker gulvene i leiligheten (150 m2), og det er et slit. Men det trengs, har utsatt det lenge nok. Men er så redd for å ta i for mye, selv om det sikkert går bra. Men har hatt en SA før og det tenker jeg mye på, er redd for å oppleve det igjen. Derfor vil jeg helst bare ta det med ro, iallfall til det har gått 12 uker... men det går jo ikke... husarbeid må jo gjøres uansett, sånn er det jo for alle.
Men blir fort sliten og får vondt nederst i magen og ryggen, derfor litt ekkelt... Litt pysete nå, men vil ikke risikere noe.
Tar meg god tid med pauser innimellom, så går det vel. [:)]

Hvordan er det med dere?

Og jo lengre du venter jo værre blir det å ta det for det samler seg så godt!!! Uff!!!
Burde gjøres hos oss å nå... Tar det etter helga for vi skal ha ungene i helga og da ser det ikke ut uansett...
Går sikkert bra med spiren!!!
Ha en fin dag videre med bøtteballetten!!!

Jeg har ikke lov til og gjøre sånne ting, og samboeren surer når jeg spør om han gidder. Han vet jeg ikke kan pga bekkenløsning.
Vist jeg begynner med støvsuging eller vasking av gulv, så er jeg ødlagt i flere dager etter.[&:]

Ja.. sånn er desverre samboeren min også. Hjelper ikke til med noenting inne i huset! Skikkelig kjipt!
Og jeg kommer helt sikkert til å få bekkenløsning, det hadde jeg med førstemann. Og da blir det som du sier, ingenting man kan gjøre av støvsuging og gulvvask.... uff!
Men får høre med svigermor, hjelper meg sikkert hvis jeg spør pent. [:D]

Mesaana, send samboeren din inn hit en tur du, skal vi lekse han opp litt!!

Samboeren min liker det ikke, men han gjør det da.. Har slutta å spørre jeg, bare venter til han synes det er ille nok selv.. Og det blir det ofte nok med en liten gutt som et kjeks overalt og ei bikkje som røyter lange svarte hår!!!

kanksje det ja. Jeg fikk med en liste av legen over ting jeg ikke skulle gjøre, og den har han lest. Men han tror jeg bruker det som unnskyldning for og ikke gjøre husarbeid.
Men han kommer hjem til middag kvar dag og alle bord og benker er skinnede rene her i huset. Det er bare gulvet som ikke ser ut.

Av og til klarer jeg ikke og plukke ut av oppvaskmaskina en gang, for jeg klare ikke og bøye meg ned.[:@]

Jeg har gode og dårlige dager, men skal jeg gjøre rent på gulvet så for jeg garantert dårlige dager etter det.

[:D]-Bortsjemt jeg..... Det tok ikke mange dager fra positiv test til jeg fikk hushjelp.
Eller,vaskehjelp da , rydde gjør jeg jo selv. Men en gang i uka kommer det to stykker og vasker hele huset. Det er deilig det!!!! -Mannen min vil ikke at vi skal ta noen sjanser , vi har ventet i mange år på dette. (Han skjemmer meg bort , jeg klager ikke!!!!)

Hmm.. Noen som har det! Da er det bare å nyte det da! [:D]

[:D] Joda nyter som bare det!! Jeg har også hund som røyter lange sorte hår, en sønn som "smuler"- det tror jeg gutta aldri slutter med. Vi er bare så redde for at noe skal hende med det lille frøet! Vi er "litt" hysteriske , men jeg kan ikke egentlig få fler barn (konklusjon etter tredje prøverør på riksen). Det er snart 7 år siden nå, og her sitter jeg , med en "hemmelighet i magen" , har ennå ikke fortalt det til noen,det er litt uvirkelig. Men hushjelpen,den fortjener jeg!

Ja, det gjør du virkelig da! Ønsker deg all lykke! [:)]

Mesaana.
Kjenner meg igjen så godt!!
Er ikke alltid jeg klarer å ta ut av oppvaskmaskina jeg heller!

Men ikke vask noen gulv du, uansett hvor ille det blir! For det er jo noe av det verste vi kan gjøre!
Samboren min tror nok også det innimellom at jeg "lurer meg unna"..
Men nå så han hvordan jeg ble sist, med krykker og hele greia, så han vasker i stillhet.. Nesten..
Bare banner litt.. [:D]

Jeg ble skikkelig gal på samboeren min på julaften for to år siden. Da fikk jeg Theodor den 4 Desember, med keisersnitt. Hadde skikkelig bekkenløsning lenge etterpå, og bihulebetennelse.
Han måtte da altså ordne alt til jul.. Mat, vasking og pynting.. Han var ikke blid kan du si.. [:@]
Vi skulle ha foreldrene hans på julemiddag klokken fem, og da klokka ble fire og han fortsatt ikke hadde vaska gulvet, ble jeg til slutt så irritert at jeg satte i gang selv! Så jeg grein og vaska.. Klarte ikke å bære bytta, så den måtte jeg skyve rundt.. Til slutt tok han da over, og det var bra, for da var det rett før jeg knakk sammen.
Vrange mannfolk altså!!

Men stå på ditt! Drit i hva han tror, og få heller ei venninne eller noen i familien til å hjelpe deg!
Er ihvertfall ikke verdt å slite seg ut for..

Back
Topp