Huset vårt, med bilder

Mamma Propell

Glad i forumet
Mangler totalt motivasjon til å fortsette rundvasken, så viss jeg da lover dere å komme med bilder fra samtlige rom etter jeg er ferdig, så MÅ jeg gjøre meg ferdig[:D]

Kjempefint hus[:)][:)]

ORIGINAL: Sookie!

Takk det samme[:D] Hadde vi hatt en annen tomt så hadde vi sikkert bygget "deres" hus, elsker det. Og dessuten vil jeg gjerne ha kjøkkenet ditt. Vi var litt vel høygravide og hormonelle da "vi" plukket det ut. Hadde aldri valgt mørkt kjøkken i dag, sikkert ikke om jeg hadde vært meg selv og ikke monstergravid heller[:D]

Virkelig, dåååne!! [:)]
Vil også ha sånn! hehe! Hvilket hus er det?

Bygger nå vi også, så er litt for seint å ombestemme seg, hehe! [8D]

ORIGINAL: Mamma Propell

Takk det samme[:D] Hadde vi hatt en annen tomt så hadde vi sikkert bygget "deres" hus, elsker det. Og dessuten vil jeg gjerne ha kjøkkenet ditt. Vi var litt vel høygravide og hormonelle da "vi" plukket det ut. Hadde aldri valgt mørkt kjøkken i dag, sikkert ikke om jeg hadde vært meg selv og ikke monstergravid heller[:D]

Hva slags kjøkken har du da sookie??
Sambo og jeg blir ALDRI enieg! hehe!
Jeg vil ha lyst, imenst han vil ha svart blankt, hahah [8D]

WOW! Hadde ikke vært meg imot å bodd der![:D]

Kjempefint!!!!
Nå ble jeg inspirert til å gjøre det samme. Til uka skal mannen vekk, da skal jeg shine og fikse og se om jeg får tatt bilder. Lenge siden sist nå [:)]

ORIGINAL: Cathrine_86

Virkelig, dåååne!! [:)]
Vil også ha sånn! hehe! Hvilket hus er det?

Bygger nå vi også, så er litt for seint å ombestemme seg, hehe! [8D]

Vi har tatt utgangspunkt i dette: http://vestlandshus.no/no/hus/hustyper/catalog.asp?lang=1&page=4644&item=1206,64&m64search=1|0|0|0|0

Er vel bare fasaden og himlingen i ene stua som står igjen fra disse tegningene. Tegnet hjemme i et år før vi gikk til husfirma. Men nå ville vi jo selfølgelig gjort litt annerledes, sånn som det sikkert skal være når man bygger hus[:D] Eneste jeg vet jeg er 110 % fornøyd med er loftsetasjen. Vil ikke forandre noe, annet enn kanskje litt mer lys og male barnerommene engang i fremtiden.

Hvilke hus bygger dere da? Savner husbyggetiden jeg. Elsket alt med det, selv om det var mye stress også

¨Vi bygger et fra Mesterhus, det heter Ninni, men vi har gjort om både inn og utvendig da, og har ikke disse store glassene som er på hovedsiden på Ninni!

Det blir seende mest sånn ut http://www.mesterhus.no/r/system/ninni1moss.gif

Back
Topp