• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Huset vårt *bilderas*

Er kanskje litt frekt, men har du planløsningen på huset? Syns det var knall fint!! [:D][:D]
Tegnet dere det selv? har dere bygget det selv eller fått andre til å gjøre det? [:)]

ORIGINAL: KræsjPink

ORIGINAL: Sookie!

ORIGINAL: KræsjPink

Gratulerer med et fantastisk flott hus!
Kan jeg spørre om hva slags parkett dere har valgt? Den var veldig fin!

Den er jeg kjempegla i[:)] og den er ikke noe dyr heller[:D] det er hvitlasert ask til 189 pr kvm[:)]

Nei, det var ikke verst. Det er så lekkert med lyst gulv, lurer selv på hvitpigmentert eik, men er redd alt skitt vil synes med en gang? Har du noen erfaringer å dele der? [:)]

Tror egentlig at det er omvendt.. Jeg pitler opp sånn lo fra sokkene til mannen hele tiden da, for de vises igjen,men blir liksom aldri skittent syns jeg[:)]

Er kanskje litt frekt, men har du planløsningen på huset? Syns det var knall fint!! [:D][:D]
Tegnet dere det selv? har dere bygget det selv eller fått andre til å gjøre det? [:)]

me
ORIGINAL: hirly

For et hus!!! hvor mange kvadratmeter er huset på?? Vi har akkurat flyttet inn i nytt hus, som jeg føler er stort.. men det der var jo bare gigantisk. Superfint innredet og ser jo ut som at alt er nytt. Dere er kanonheldige!!

Det er vel 208 kvm ca (220 med bod). Er noe nytt,men det trengte vi og[:D] Har spart endel til nye ting da[:)]Har heller ikke noe sånn kjempedyre ting, så da går det an å kjøpe litt nytt[:)]Betalte ned tomten før vi begynte å bygge og.. åsså pressa vi endel priser og sjekka mye priser..sparte ganske mange hundre tusen på det[:)]

det er jo ikke så gale.. trodde først det var tre hele etasjer, men når jeg kikka nøyere så er det vel "bare" to? Virker som et godt planlagt bygg med mange inspirerende løsninger!!

Det er bare to ja[:)] har sånn lite loft da.. 6m under taket i stua der med vinduet[:)]

ORIGINAL: Theas*mamma

Wow.. Innmari fint! Sånn et vil jeg ha å [:D]

Kan jeg spørre hvor mye det kostet?

Vi har jo betalt litt selv og,men det er helst garasjen og tomta...vi har et lån på 2,5, såeh syns vi har fått ganske mye for pengene ja[:D] Har vel betalt ca 3 mill for hele greia, har dobbel garasje inni den prisen og..

me

For et hus!!! hvor mange kvadratmeter er huset på?? Vi har akkurat flyttet inn i nytt hus, som jeg føler er stort.. men det der var jo bare gigantisk. Superfint innredet og ser jo ut som at alt er nytt. Dere er kanonheldige!!

Det er vel 208 kvm ca (220 med bod). Er noe nytt,men det trengte vi og[:D] Har spart endel til nye ting da[:)]Har heller ikke noe sånn kjempedyre ting, så da går det an å kjøpe litt nytt[:)]Betalte ned tomten før vi begynte å bygge og.. åsså pressa vi endel priser og sjekka mye priser..sparte ganske mange hundre tusen på det[:)]

det er jo ikke så gale.. trodde først det var tre hele etasjer, men når jeg kikka nøyere så er det vel "bare" to? Virker som et godt planlagt bygg med mange inspirerende løsninger!!

Det er bare to ja[:)] har sånn lite loft da.. 6m under taket i stua der med vinduet[:)]

KJekt med et lite loft også [:)] Godt å se det er flere som har valgt vegger med litt spreke tapeter :)

Så fint hus dere har fått[:)]
Likte de store vinduene, kjempe fine[:D]

Må være deilig og ha fått sitt eget etter og ha bodd i kjellerleiligheten hos svigers. (eller husker jeg helt feil nå?)

ORIGINAL: TinyGiny

Vi har tatt utgangspunkt i aurora fra systembygg og minde fra blink. Vi har brukt et privat firma som har tegnet en mellomting mellom de to husene vi liker da..sparte nok endel penger på å bruke et lite firma.. vi kjenner den ene snekkeren og,så valget var enkelt[:)] Har ikke planløsninger på dataen,men ta en titt på minde huset til blink,så kan dere gjøre det om hvordan dere vil[:)]

driiiiiiiitlekkert!!!!!!!!!!!!!!!![:D]

ORIGINAL: KristineJ

Så fint hus dere har fått[:)]
Likte de store vinduene, kjempe fine[:D]

Må være deilig og ha fått sitt eget etter og ha bodd i kjellerleiligheten hos svigers. (eller husker jeg helt feil nå?)

Jo det stemmer det[;)] Det er helt fantastisk!!! Til tider skjønner jeg ikke at dette er mitt (vårt)[:)]

ORIGINAL: ballah

Gosh.. Virkelig et drømmehus[:D]

ORIGINAL: TinyGiny

Vi har tatt utgangspunkt i aurora fra systembygg og minde fra blink. Vi har brukt et privat firma som har tegnet en mellomting mellom de to husene vi liker da..sparte nok endel penger på å bruke et lite firma.. vi kjenner den ene snekkeren og,så valget var enkelt[:)] Har ikke planløsninger på dataen,men ta en titt på minde huset til blink,så kan dere gjøre det om hvordan dere vil[:)]

Takk :)

N Y D E L I G hus, både inni og utenpå! Så deilig med så stor plass[:D][:D]

så flott [:D]

Kjempe lekkert hus[:D] liker veldig godt stilen deres[:)]
og jentene dine er super skjønne[;)]

Takk takk alle[:)] Skikkelig glad for alle de fine tilbakemeldingene deres[:)]

Back
Topp