husdyr

Wencis

Blir kjent med forumet
Til dere som har født og som har katt hjemme hvordan har den reagert på den lille

Jeg har ikke født før, eller har katt, men når søstra mi fødte, og de kom hjem, brydde katta deres seg ikke om babyen... Lukta bare litt på babyen, men ellers så var den ikke i nærhet av den lille...[:D] Men det er jo fra dyr til dyr det da...

Har to katter, de er litt nyskjerrige når lille gir lyd fra seg, ellers så bryr de seg ikke stort... ser ut som de har akseptert at huset har fått et nytt lite medlem her iallefall [:)]

Hadde katt når Celine ble født, og den katta ble ekstremt sjalu når vi kom hjem fra sykehuset. Hu la seg i vogna, vogga og alle andre steder som vesla skulle være. Den la seg faktisk oppå ansiktet hennes i vogna en gang også. [&:]

Vi måtte virkelig jobbe for å få katta til å holde seg vekk fra babyen og tingene hennes, så jeg er egentlig glad til at vi ikke har den katten nå.

Vi er også virkelig spent på hvordan vår katt reagerer når vår baby kommer i hus!!!....

Hun er en rolig og bedagelig katt som nå i sommerhalvåret så si bare er innom for å spise og drikke, for så å rusler hun ut igjen...., men når vinteren kommer så er hun så si bare ute å skvetter ifra seg også skal hun inn igjen og det er da jeg er spent på om hun blir sjalu siden hun kommer til å "gå opp på oss"...
Vi krysser fingrene for at hun fortsatt blir den like bedagelig og rolige katten som hun er nå og som blir foruten sjalusi

ORIGINAL: nkari

Jeg har ikke født før, eller har katt, men når søstra mi fødte, og de kom hjem, brydde katta deres seg ikke om babyen... Lukta bare litt på babyen, men ellers så var den ikke i nærhet av den lille...[:D] Men det er jo fra dyr til dyr det da...

slik var det med kattene når jeg fikk Caroline også. De kunne ikke brydd seg mindre[;)]

Katten bryr seg egentlig ikke.. Blir litt redd når veslejenta gråter da[8D]  Og så er det jo veeldig digg å ligge i vogna og sånn, så synes det er litt slitsomt å måtte passe på hele tiden.. er jo skummelt om ho går oppi der når babyen ligger der[&:]

Takk for tilbakemeldinger, jeg er litt spent selv for han har vi hatt i 8 år så det blir spennende og se hvordan han reagerer på knøttet.

har selv 2 katter på 3 år som er vant til vår fulle oppmerksomhet, så var kjekt å høre kåss det har gått til dere andre[;)]
men skal fortsette å gi de oppmerksomhet da...[;)] så får vi håpe det går som forventet[:)]

Vi har to katter. Den ene prøvde å få oppmerksomheten når jeg satt med gutten på fanget. Den andre mislikte lydene babyen laget. Men etter å ha introdusert kattene for babyen, og latt dem lukte litt på ham, virker det ikke som de bryr seg stort. De har iallefall akseptert det nye familiemedlemmet [:)]

Back
Topp