Husarbeidplan

Jeg har ikke noe mål om å få et plettfritt hjem ;) Sleit en periode med "flinkpike syndrom" og pådro meg en depresjon fordi jeg følte at jeg aldri strakk til noen steder. Etter å ha jobba med meg selv har jeg kommet til enighet med meg selv om at det gjør ikke noe om det er støv i krokene, skittent på badet og litt rot her og der. Da er det viktigere å trives med seg selv slik huset er! Er glad jeg klarte å få støvet av hjernen før snuppa blei født, for nå føler jeg det ikke er tid til så mye annet enn bleieskift, mating, klesvask og pumping :p

Urk ja- flink pike syndromet er farlig. Har hatt tendenser til det tidligere jeg også. Nå er min filosofi "å leve i flyt" - men litt struktur må man jo ha allikevel :P :)

Jeg var helt frik når jeg var gravid, jeg støvsuget flere ganger om dagen, vaska bade 1 gang om dagen å tørket støv som om det var farlig med støv....og ble irritert når samboern satte ting på "feil" plass :P

Hormonene var gådd helt til hode :P

Nå derimot, så er jeg ikke så GAL :P hehehe, jeg vaska skapdørene på kjøkkenet i går, og vasket i søppelskapet samtidig :) når barndåpen er over så skal jeg vaske kjøleskapet :)

Hehe jeg ble også litt smågal på husvasken når jeg gikk gravid:-)

Så flink dere er! :)

Jeg tar en halv time med husarbeid hverdag. Mannen tømmer oppvaskmaskinen og jeg setter inn.
Til jul fikk vi en damprengjører som man kan vaske gulvene med - genialt, uten kjemikaler. Gulvet blir så utrolig ren!!
Vasker gulvene og tørker støv på fredager. Vi har heldigvis ikke så stor leilighet!

Savner å ha katt jeg, men ikke alle kattehårene!! Hehe. Var oppdretter av Norsk Skogkatt i noen år :)

Åååh, må ha vært utrolig spennende:):):):)?! Elsker kattene mine, men er så innmari lei de tusenvis av kattehårene dems;) Støvsuger sofaen hver dag, ellers går det ikke ann og sitte i den. Jeg liker det er ryddig, men ikke sterilt. Skal se at det bor folk i huset;)

Så flink dere er! :)

Jeg tar en halv time med husarbeid hverdag. Mannen tømmer oppvaskmaskinen og jeg setter inn.
Til jul fikk vi en damprengjører som man kan vaske gulvene med - genialt, uten kjemikaler. Gulvet blir så utrolig ren!!
Vasker gulvene og tørker støv på fredager. Vi har heldigvis ikke så stor leilighet!

oooh, hvilket merke er det dampvaskeren er...jeg er sååå lei av den der jiff moppen, og vi ahr nytt parkett gulv, så jeg bruker ikke mye vann, og da må jeg skure de flekkene som blir på kjøkkenet....utrolig slitsomt :/

Dampvasker hørtes lurt ut! =)
Vi er ikke veldig flinke...
Men jeg har også funnet ut at støvsugeren tar lite, så jeg liker best å bruke tørrmopp egentlig.
Vi vasker gulvet altfor sjelden.....

Åååh, må ha vært utrolig spennende:):):):)?! Elsker kattene mine, men er så innmari lei de tusenvis av kattehårene dems;) Støvsuger sofaen hver dag, ellers går det ikke ann og sitte i den. Jeg liker det er ryddig, men ikke sterilt. Skal se at det bor folk i huset;)
var kjempegøy å drive med oppdrett ja. Spesielt gøy da begge hunnkattene mine fikk 6 kattunger hver med tre uker i mellom!

Oi, ha ha, da hadde du nok og henge fingrene i iallfall:D:D De er så flotte kattepuser:):):)

Det er en Karcher merket. Ser ut som en helt vanlig støvsuger. Anbefaler!
Funker bra oss spesielt med astma og allergi i familien.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum

Tror kanskje jeg burde kopiere den husarbeidplanen jeg også. Blir fort å løpe rundt som en hodeløs høne uten egentlig å få fullført noe som helst. Syns det er greiest å gjøre det meste selv jeg da, så får jeg det som jeg vil ha det, og det blir gjort i en fei, så får heller kjæresten min leke superpappa og holde fortet sålenge ;)

Back
Topp