Husarbeid

tippetue

Forumet er livet
Lurer på om dere som er i permisjon,arbeidsledige,hjemmeværende føler det er dere PLIKT å gjøre alt husarbeidet, eller føler mannen din at det er din plikt?

Stemte på 1, men alternativ 1 og 2 passer vel egentlig godt[8|] han syns vel heller det eer min greie, men han gjør noe innimellom når han har fri og jeg jobber[:D]

Men når jeg var sykemeldt i svangerskapet, så han det som min plikt.... men forklarte for han at det er en GRUNN for at jeg er sykemldt[>:]

Jeg er jo sykemeldt ut svangerskapet,men fortsatt så må jeg gjøre alt(hender han tar ut av oppvaskmaskinen)
Prøver å si han må hjelpe til mer,men får bare at han gjør alt utearbeidet å ordner bil å sånn, så skjønner ikke dette helt, gruer meg til å ha 2 barn å alt husarbeidet alene[&o] så sliten om dagen[&o]

vet ikke helt hva han tenker..... men det er jeg som gjør alt. men han er veldig flink til å ta ungene da[:D] når jeg skal vaske og rydde

dessuten har han tatt en klesvask siden vi flyttet sammen, og da ble BHene mine lysegrønne[&:]

han mener det er min plikt, og det er som regel greit når jeg går hjemme , men det er bare det at han tar det som en selvfølge og det liker jeg ikke[:@]

ORIGINAL: 2 små gull

han mener det er min plikt, og det er som regel greit når jeg går hjemme , men det er bare det at han tar det som en selvfølge og det liker jeg ikke[:@]

Helt enig, liker ikke at han tar det som en selvfølge at jeg ALLTID gjør alt, å da få høre at det ser rotete ut, når det er HAN som roter!!!![:@][:@][:'(][:'(]

Back
Topp