husarbeid

Tiger Mamma

Elsker forumet
huhhh i dag har jeg blanda litt for mye kaffe i kakoen tror jeg[:D]
I dag har jeg vaska to ganger rydda over hele huset og vaska rundt hele badet, så har jeg baka litt innimellom rundstykker[:D] Håper jeg får vaska ltt på stua og tørka litt støv før ungene skal bade seg[:)]

skal bli godt når de er steka ferdig[:D][:D][:D]

Er det greitt om eg stikk innom ein tur på rundstykker, då? [:D]

Du er suuuuper flink, her ser det ut som om lynet har slått ned, får vel ta meg sammen å vaske litt snart her[:'(]

Wow!! Super husmor!!!!

Jeg må si jeg beundrer alt du får tid til å gjøre!! Skulle ikke tro at du har 4 unger![:)] 

Du e jo heilt råe du[8D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: oliversMamma

å alt det har du tid til med 4 unger???![8|]
jeg sliter med å vakse opp med en jeg.. [:o]

Haha! Stemmer det. Her sitter jeg med min ene, men har ikke løfta en finger idag[8D] La inn klærne i tørketrommelen [8|][8D] Lazyyy[;)]

Jeg bøyer meg i støvet, er mektig imponert[:D] Må forte meg å få unna det som er av husarbeid på formiddagen når Leon tar den lengste luren på et par timer. Er jo nesten umulig å få gjort noe husarbeid når han er våken. Han forflytter seg jo i rasende fart og river ned planter, søppelkasser, duker osv. Hvordan klarer du å holde styr på alle ungene og gjøre husarbeid Renna?

Du er jammen dyktig, det skal du ha altså! [:D]

tuuuuussssennn takk for skryten[:)][:)][:)][:)] Hjemme får jeg bare høre at jeg er mamma en typiska mamma[:D]

Jeg fikk mens i går så da sprenger det på med hormoner, å de må ut da braker det løst med husarbeid!!!
Jeg fikk steka færdig de rundstykkene nå er det bare 2stk igjenn[:D] 
Så fikk jeg vaska stua gulvet det var en god byrde som letta fra skuldrene[:D]
Tok meg en kjempe lang dusj i går kveld skrubba huden med hud skrubb hadde ¨på selvbruningskrem (jeg ser ut som et lik kan ikke gå i bryllup uten littt farge[:D]) det var kjempe godt, så la jeg meg etter det kl ble 12 da jeg endelig fikk lagt meg.
I dag skal jeg ta for meg 2egt ser ikke ut oppå der!!! Må vaske å rydde lufte å skifte sengtrekk[:D]
Hvordan jeg rekker det og holder styr på rakkarene mine, Thia sover mye, Thea er der jeg er el der store søstrene er, de to største leker på rommene sine el ute da er Thea inne med meg. Men jeg må innrømme at det går en del kakao med kaffe oppi for at jeg skal klare å hold ut[:D]
Oi ble vist ganske langt det her...[8D]

Back
Topp