Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min har vært fritatt hjemme hos hu mor. Og det er tydelig.Nei det er ikke noe han ikke kan gjøre. Her i huset er det vel han som gjør det meste.
Men jeg lurer litt på, de som har menn som ikke får til. Har de noen gang blitt fortalt hva som er lurt? Har de noen gang gjort noe sånt når de bodde hjemme? Slapp de til?
Skjønner jo at det er lang vei til likestilling på det området når menn i dag ikke "får til". Er det fortsatt sånn at dagens gutter slipper unna husarbeid mens jenter må, fordi de skal gjøre husarbeid som voksen og må lære det fra de er små?
Jeg bare lurer, siden det tydeligvis er mange menn der ute som ikke klarer. [emoji6]
ikke fordi jeg ikke kan det, men fordi det er hans ting. Han liker å gjøre det. Jepp.. LIKER det! Han sier det er som terapi, går litt inn i sin egen tanke når han holder på. Brette klær er jeg med på 
Klesvask!!!Har du noe i huset du ikke kan overlate til din bedre halvdel?
For meg er det oppvaskmaskin. Mannen gjør det bare ikke riktig ^^
Nei det er ikke noe han ikke kan gjøre. Her i huset er det vel han som gjør det meste.
Men jeg lurer litt på, de som har menn som ikke får til. Har de noen gang blitt fortalt hva som er lurt? Har de noen gang gjort noe sånt når de bodde hjemme? Slapp de til?
Skjønner jo at det er lang vei til likestilling på det området når menn i dag ikke "får til". Er det fortsatt sånn at dagens gutter slipper unna husarbeid mens jenter må, fordi de skal gjøre husarbeid som voksen og må lære det fra de er små?
Jeg bare lurer, siden det tydeligvis er mange menn der ute som ikke klarer. [emoji6]
Vel du vet vel at mannen aldri hadde vasket klær i vaskemaskin før han møtte meg så her er det sånn.Nei det er ikke noe han ikke kan gjøre. Her i huset er det vel han som gjør det meste.