Husarbeid?:)

*treSmå*enTil*

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Jeg er en person som liker å ha det ryddig rundt meg og etter at jeg har ligget i 2 uker er jeg plutselig full av energi :) så nå er huset i orden igjen bortsett fra klær som må brettes :p

Hvordan er dere med husarbeid?:)

• Liker
Reactions: Mae
Liker å ha det ryddig og rent.. Men nå har jeg ikke sjangs! Sambo har både vært 2 x foreldre og husmor

Hater husarbeid og ikke så opptatt av å ha det ryddig heller. På toppen av det så er jeg så griseheldig at mannen gjør veldig mye og er ekstremt ryddig. :-)

Ryddige begge to, men hender av og til at han tror han rydder men så blir det kanskje bare verre.. :p Uansett glad for at han i det hele tatt gjør noe da. Har noen venninner med ubrukelige samboere :p Idag hadde jeg energi til å steke pannekaker til middag(!!!)

Liker å ha alt ryddig og sortert over alt, men nå midt i oppussing og itillegg til at jeg er dårlig så flyter alt over -.-
Har esker og ja alt en kan tenke seg over alt. Håper det ikke står på så mye lengre, hater når folk kommer på besøk og både hus og husvert ikke ser ut i det hele tatt :(

Fikk gjort litt i dag før takstmann kom, men ellers blir lite gjort.. Jeg rakk ikke å henge opp klærne før han kom i dag, så slang alt på toppen av statsoverhode :p

Hater det som pesten! Mannen som gjør nesten alt hos oss. Jeg som får kjeft og "jeg er skuffa"-blikk. Liker å lage mat da, så gjør det meste av det.

Er veldig opp og ned. Liker å ha det ryddig, men føler at det fort flyter litt.. Spesielt nå, er så utrolig trøtt for tiden så når jeg kommer hjem fra jobb er jeg helt tom for energi.

liker å ha det ryddig, men liker ikke husarbeid :p Har veldig lite tid og overskudd med fulltid på skole og mye jobb utenom,så er ikke krise for meg om det ikke er strøkent så lenge det ikke er skittent :)

Nå må jeg ta det når jeg orker, og kjæresten hjelper litt til, men siden han ikke bor her så kan han no ikke ta alt :p

Liker å ha det ryddig men akkurat no er da ikkje da. Har kveldskvalme og null energi så eg tar det som eg klare. Som klesvask oppvask og ein runde med støvsugaren :) satse på litt meir i kveld !

Liker ikke husarbeid, men vil egentlig ha ting ryddig og ordntlig hjemme.
Meeen...har slått meg til ro med at det ikke vil være perfekt hjemme før jeg eventuelt bor alene en gang i fremtiden ;) Nå sier jeg bare at det er godt nok når barnen er rene, har rene klær i skapen og fått skikkelig mat, så gir jeg litt f i flekkene på gulvet, blomstrene som dødt og at det ligger hybelkaniner i hjørnen. ;)

Elsker å ha det ryddig rundt meg men hater husarbeid så føler ikke jeg har det rotete hjemme men jeg har det ikke helt "perfekt" hele tiden heller, andre ting som er viktigere;-)

Liker å ha det ryddig, men er ikke superflink til å rydde.. Bare det ikke er direkte møkket og det flyter overalt er det greit. Har ikke noe energi om dagen, men klesvasken gjør seg ikke av seg selv, og samboer får ikke røre den. "er det ikke alt på 60 grader da?".. Men han både støvsuget og vasket golver i går, så jeg skal ikke klage.

I tillegg kommer jeg som regel hjem til middag hver dag.

Jeg har null energi, sover mesteparten av døgnet, og huset ser verre ut for hver dag som går. Mannen min gjør litt mer enn vanlig, og jeg prøver å prioritere det viktigste, men ser at støvet samler seg opp her. :(

Back
Topp