Husarbeid

Alvepike

Elsker forumet
Er dere flinke til å gjøre husarbeid? Jeg er kjempe slaskete på det området må jeg innrømme [8|]. Altså , jeg gjør  bare det jeg må gjøre men ikke noe mere. Blir noen skippertak innimellom...

Har blitt masse flinkare etter eg fikk Tobias, men av og til må skipperen komme, for da har eg sluntra unna litt for lenge.
Men rett før fødsel prøvde eg å hive mest mulig, og ha minst mulig i stova. Driver å kjøpe skap og bokser til å stue ting vekk i. VIL HA ORDEN JA[:D]

Nå er det litt opp & ned....skal legge nytt gulv i stua & kjøkken. Har
tatt ned en vegg slik at det blir åpent mellom....skal legge likt gulv hele
veien. Så etter det blir jeg vel flinkere får èn håpe...da er det vekk med
de største sine lekekasser, bort med teppe under salongbord......

Nå har det vært veldig dårlig en måneds tid, men vi flytter om to dager, så derfor har ikke husarbeid vært prioritert den siste tiden. Akkurat nå flyter det av kasser og rot (og støv) her...

skippern er ofte på besøk ja, men prøver å ha det ryddig i stua, badet og kjøkkenet... vet lissom aldri om det plutselig dukker opp noen...

Rekker ikke jeg, eller prioriterer det ikke... Burde definitivt bli mye flinkere!

Har det som regel ryddig, men kan godt gå å se på hybelkaninene noen dager før jeg drar frem støvsugeren.. Burde nok vært flinkere ja[8|][:D]

ORIGINAL: mrs.L

Har det som regel ryddig, men kan godt gå å se på hybelkaninene noen dager før jeg drar frem støvsugeren.. Burde nok vært flinkere ja[8|][:D]

Back
Topp