Husarbeid

Har heldigvis en flink mann:-) gjør sånn ca50% hver.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg som stort sett vasker og rydder og ordner med klesvask. Han støvsuger og lager mye mat. Men ber jeg han vaske badet så gjør han det. Ser ikke rotet selv så jeg må gi klare beskjeder. Funker stort sett greit selv om han noen ganger kan bli litt sur!

Sent from my iPhone using BV Forum

Avtalen er at han støvsuger og vasker bad, do og vaskerom. Og leverer mini i bhg. Jeg tar morgenstell, leggestell, mat, tøy, kjøkken, støvtørking (også på våtrommene), rydding, og der meste som dukker opp. Mye uenigheter om hvor ofte man må gjøre det gitt, og bruker ofte noen dager på å mase om at han må gjøre det han skal, så blir det mye syting og klaging.

Skal sies at datteren ikke er hans biologiske... Men vi venter jo en felles sønn i mai og formen min er ganske ræva. Han er også 80% sykemeldt, men har ikke fysiske hindringer, og jobber mye mer enn han egentlig ifølge sykemeldingen skal (familiebedrift med faren...) sånn at han også er utslitt. Så her er det valget mellom at jeg sliter meg ut på å gjøre alt sjæl, at jeg sliter meg ut og lager dårlig stemning på å mase, eller at ting ikke blir gjort og huset blir rotete, skittent og fælt. Hvilket også sliter meg ut. Push, syt syt, klag klag. Har kjøpt uketavle nå da, håper det er løsningen...

Sent from my iPad using Tapatalk

Her er jeg veldig bortskjemt for tiden, han gjør faktisk alt siden jeg har bekken og ryggproblemer nå..gruer meg til jeg skal begynne å gjøre husarbeid igjen ;)

Back
Topp