Husarbeid

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Jeg får så dårlig samvittighet innimellom! Vi har da bare et barn, men enda føler jeg huset flyter over innimellom! :p Kommer man på uanmeldt besøk her ser huset langt fra strøkent ut :oops: I går stakk svigermor innom og jeg kjente at jeg skammet meg :p

Jeg jobber bare 75% så jeg tar det meste av husarbeid. Noe som ikke gjør meg noe! Men er ikke alltid hele huset blir vasket skikkelig hver uke :rolleyes:

Har dere det rent og ryddig hele tiden? :)

Ikke noe å skamme seg over. Her ser det sikkert mye verre ut og vi har ei på 11 og han på 1, 5. Men syns faktisk gubben er den sim roter mest og som absolutt rydder minst. Jeg er jo sykemeldt for å slappe av, og tro meg det vises på huset :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Hihi, man kan ikke komme uanmeldt hit heller for å si det sånn ;)
Hjelper liksom ikke å rydde heller, for er like ille igjen rett etterpå....:confused:
I dg får jeg nok ikke gjort noe med to unger hjemme; en.syk og en halvdårlig....

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Skjønner hva dere mener.

Jeg går hjemme pga sykdom og det vises også på husarbeidet. Jeg må ta noen oppgaver pr dag og de gangene jeg trener hardt orker jeg ikke å gjøre noe.

Samboer var flink til å hjelpe til da han gikk hjemme i pappa perm, men hvertfall ikke etter han begynte i jobb.

Får høre støtt og stadig du går jo bare hjemme. Ja, jeg går hjemme, MEN jeg gjør f... meg en del for det. Så når han ser at maskina skulle vært tømt og ser at jeg ikke orker det, så kunne han ha løftet på rumpa uten at jeg ber han om det. :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Prøver å ha det noenlunde ryddig, men en kan se det bor folk her;) for å si det slik!

må si det er godt å se det ikke bare er her.....

Har en gubbe som er null huslig, og er ikke det selv heller, så je jobber etter skippertak metoden, men føler at det aldri blir bra :(

huff orker ikke tanken engang, gleder meg bare vi får et eget hus ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Med 3 barn på fem år og full jobb i turnus er IKKE huset strøkent:p
Langt, langt ifra....:rolleyes:

Som min mann sier ofte: jeg vil heller at det skal være litt rot rundtom når folk kommer, så de ser at vi lever her og at vi har nok å stri med :) hehe. Vet ikke hvor enig jeg er, menmen :)

Sent from my ZTE BLADE III using BV Forum mobile app

Prøver å ha det noenlunde ryddig, men en kan se det bor folk her;) for å si det slik!

Samme her. Føler jeg rydder og vasker meg ihjel uten at deg noengang blir mer enn sånn passelig halvgreit.

Ikke verdens flinkeste husmor jeg heller.
I det siste har det virkelig fått flyte over, for hele familien har ligget i omgangs syken :(
Er heldigvis bedre i dag, så fikk støvsugd om ikke annet.
Det eneste jeg har helt kontrollen på til en hver tid er klesvasken :P

Back
Topp