Husarbeid...

Her pleier jeg alltid å rydde når lillegutt er i seng, MEN nå i det siste er jeg jo tom for energi... etter jobb, middag, lek og kveldsstell av lillegutt så treffer jeg bare sofan. Så i det siste har det vært mye rot... Og det er vi ikke vandt til. sambo jobber til sent på kveld annenhver uke, så da får jeg ikke noe hjelp heller. Men den uka han har fri hjelper han til, men det er aldri så ryddig som jeg ville hatt det :P Hihi :P Men jeg tålererer litt rot av og til, så lenge det er hygienisk, og ikke gamle matrester flyter... Her er det for det meste leker, klær og div som blir liggende overalt, og litt rot på kjøkkenbenken. Og fort gjort å rydde hadde jeg bare ORKET :P Blææ.... Men nå skal sambo rydde og ordne her i morgen, og jeg tar nok en vask i helga :D Vasker stort sett hver helg....

Det er nok litt mer rotetet her også enn vanlig pga jeg har ligget pal i over to uker. Mannen tar seg av alt, både hus, matlaging og det meste med jenta vår. Det er stortsett ryddig, men det er ikke strøkent hele tiden, og det forventer jeg ikke så mye som han står på nå når formen min er helt på bånn.

Jeg investerte i vaskehjelp med en gang jeg var helt ferdig med utdannelsen min og begynte å tjene penger. For 1800 kroner i mnd kommer det en hvit vaskehjelp å vasker 8 timer (4 timer hver 2. uke)i vårt 150 m2 hus. HELT og FULLSTENIG verdt det :) Anbefales!

Hurraaaaaa... Nå har jeg støvsuget og tørket støv på stua/kjøkken/gang :) Skal be sambo vaske over gulvet :p Litt færre hybelkaniner :)

her ser det ikke ut! Får vondt i hele meg av at det er så rotete rundt meg, men orker ikke gjøre noe med det :P Irriterer meg over at samboeren må skjære brød og lage ting på kjøkkenbenken uten å tørke av benkeplaten etter seg! Gah! Så hadde han lagd hamburger til middag siden jeg var borte i går, så nå står det ketchup, dressinger, burgerbrød, pommesfritesrester, stekepanne, stekeplate og alt mulig tull utover benken. KJenner jeg blir irritert :-P

Skal se hva han tar initiativ til å rydde når han kommer hjem, så får jeg heller støvsuge og vaske gulv i kveld :-)

Jeg investerte i vaskehjelp med en gang jeg var helt ferdig med utdannelsen min og begynte å tjene penger. For 1800 kroner i mnd kommer det en hvit vaskehjelp å vasker 8 timer (4 timer hver 2. uke)i vårt 150 m2 hus. HELT og FULLSTENIG verdt det :) Anbefales!
Det skal jeg også! :)

Back
Topp