Husarbeid...

Spiremor

Forumet er livet
VIP
Kom arbeidslyst og treng deg på! Har skal du motstand finne! .... Akkurat sånn er det... Jeg har støvsuget, og vasket HALVE gulvet på stua... Jeg har bare lyst til å legge meg;)

Her ser det rett og slett for j"#¤%& ut! Vi er vel litt i overkant ordensmennesker både jeg og mannen, derfor er det en smule uvant at det flyter litt hos oss. Men i dag har jeg bare ikke orket!! Så nå blir det litt i overkant mye på mannen når han kommer hjem etter å ha jobbet overtid i kveld! :)

Jeg er en rote kopp;) så det flyter nå og da, orker ikke holde orden alene.. Men nå MÅ jeg. Detter liker grenser for mye fri flyt det kan være, Hehe;) hjelp kan jeg se langt etter. Bortsett fra at mannen tar med seg poden ut...

Jeg har, strategisk nok, lagt de gamle gardinene over alt rotet på spisestuebordet. Fordi jeg får ikke til å slappe av når jeg ser rot.
Ooooog.... Jeg -vil- ikke rydde det bordet akkurat nå, for det er fullt av bryllupsplaner jeg ikke orker å se på :P

Jeg har, strategisk nok, lagt de gamle gardinene over alt rotet på spisestuebordet. Fordi jeg får ikke til å slappe av når jeg ser rot.
Ooooog.... Jeg -vil- ikke rydde det bordet akkurat nå, for det er fullt av bryllupsplaner jeg ikke orker å se på :p

Når skal dere gifte dere? :)

Egentlig skulle vi gifte oss i midten av oktober...
Så: August!

Ooooog.... Jeg -vil- ikke rydde det bordet akkurat nå, for det er fullt av bryllupsplaner jeg ikke orker å se på :P
Kanskje det var det jeg skulle gjort!? Hehe, mannen hadde nok bikket om han kom hjem til gamle gardiner over alle gulvene;) hihi:)

Oi!! Så spennende! :) Da har du litt av en tid framover! :)

Jah...
Vi flyttet bryllupsdato, og fikk alt til å klaffe med lokale, vigsler og full pakke. Jeg var full av pågangsmot, siden det ikke "var noe stress å være gravid".
Og nå har jeg et helt spisebord fullt av halvmonterte invitasjoner, programmer og bordkort, og bryllupsdato om 5 mnd.
Invitasjonene bør sendes om ikke alt for lenge....
Og jeg orker ikke å gjøre noe som helst :P
Godt timet, veldig godt timet :happy093.

Kanskje det var det jeg skulle gjort!? Hehe, mannen hadde nok bikket om han kom hjem til gamle gardiner over alle gulvene;) hihi:)

Min bare så på bordet og kommenterte tørt "regner med at jeg slipper å støvsuge da".... :laughing001

Her flyter det også :( men må ta i et tak snart. Ingenting gjør seg selv

Jeg og Ovedie er definitivt de som roter mest her, og sambo den som klager mest over dette Har vært helt forferdelig her mens han har vært så mye borte de siste tre ukene MEN siden jeg skulle hatt BLINGO-visning her hjemme i dag så har jeg ryddet som bare det. Men så fikk jeg inn 4 avmeldinger i ettermiddag og visningen blir avlyst.. blæh.. men ryddingen var jo ikke forgjeves heller da. Tenker sambo kommer til å bemerke det når han kommer hjem om en time og det er så ryddig ;)
For min del så er det verste å vaske klær. Vi har nemlig vaskerom i kjelleren og det liker ikke bekkenløsninga mi. Har en regel for meg å ikke gå ned i kjelleren mer enn en gang om dagen.. Heldigvis kommer sambo hjem i kveld og kan hjelpe meg med klesvask og bretting av tøy ;)
Superglad nå for at vi har vaskehjelp som kommer og vasker skikkelig hver andre uke :-) DEn beste investeringen vi har gjort etter sist svangerskap ;)

Jah...
Vi flyttet bryllupsdato, og fikk alt til å klaffe med lokale, vigsler og full pakke. Jeg var full av pågangsmot, siden det ikke "var noe stress å være gravid".
Og nå har jeg et helt spisebord fullt av halvmonterte invitasjoner, programmer og bordkort, og bryllupsdato om 5 mnd.
Invitasjonene bør sendes om ikke alt for lenge....
Og jeg orker ikke å gjøre noe som helst :p
Godt timet, veldig godt timet :happy093.

Skjønner at du blir litt stresset! Men trøst deg med at det snart vil bli bedre med kroppen og overskuddet!
Det kommer til å bli en strålende dag uansett :) :)

Skjønner at du blir litt stresset! Men trøst deg med at det snart vil bli bedre med kroppen og overskuddet!
Det kommer til å bli en strålende dag uansett :) :)
Regner med at det blir veldig bra :)
Har et par søstre og ei venninne som skjønner tegninga, og har meldt seg til å hjelpe, så jeg håper på å ha alt klart i løpet av neste uke :)

Her prøver vi å ta hver kveld etter snuppa er lagt, så vi står opp til ryddig hus :D

Her ser også helt forj........!!! ut :p Har virkelig IKKE ork til husarbeid, og mannen jobber sykt mye for tiden så da ser her ut som jah.... :p

Back
Topp