Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er en rote kopp så det flyter nå og da, orker ikke holde orden alene.. Men nå MÅ jeg. Det er liksom grenser for mye fri flyt det kan være, Hehe hjelp kan jeg se langt etter. Bortsett fra at mannen tar med seg poden ut...
Jeg har, strategisk nok, lagt de gamle gardinene over alt rotet på spisestuebordet. Fordi jeg får ikke til å slappe av når jeg ser rot.
Ooooog.... Jeg -vil- ikke rydde det bordet akkurat nå, for det er fullt av bryllupsplaner jeg ikke orker å se på
Kanskje det var det jeg skulle gjort!? Hehe, mannen hadde nok bikket om han kom hjem til gamle gardiner over alle gulvene hihiJeg har, strategisk nok, lagt de gamle gardinene over alt rotet på spisestuebordet. Fordi jeg får ikke til å slappe av når jeg ser rot.
Ooooog.... Jeg -vil- ikke rydde det bordet akkurat nå, for det er fullt av bryllupsplaner jeg ikke orker å se på
Oi!! Så spennende! Da har du litt av en tid framover!
Kanskje det var det jeg skulle gjort!? Hehe, mannen hadde nok bikket om han kom hjem til gamle gardiner over alle gulvene hihi
Jah...
Vi flyttet bryllupsdato, og fikk alt til å klaffe med lokale, vigsler og full pakke. Jeg var full av pågangsmot, siden det ikke "var noe stress å være gravid".
Og nå har jeg et helt spisebord fullt av halvmonterte invitasjoner, programmer og bordkort, og bryllupsdato om 5 mnd.
Invitasjonene bør sendes om ikke alt for lenge....
Og jeg orker ikke å gjøre noe som helst
Godt timet, veldig godt timet
Regner med at det blir veldig braSkjønner at du blir litt stresset! Men trøst deg med at det snart vil bli bedre med kroppen og overskuddet!
Det kommer til å bli en strålende dag uansett