Husarbeid

Memme

Glad i forumet
Hva slags rutiner har dere på husarbeid?
Jeg har en vaskedag i uka hvor jeg tar hele huset.De andre dagene blir det litt smårydding og klesvask og sånne ting.
Det er jo like kjipt hver uka da...[&:]Pleier å sette på musikk å dure i vei.
Hva med dere jenter?

Jeg har alltid hatt fredager som vaskedag, men nå for tiden blir det den dagen jeg orker, og kanskje bare et rom per dag...
Får ta opp igjen vanlig rutiner etterhvert, vente til baby er født og til bekkenløsningen er borte[;)]

Vi gjør det på samme måte. vasker stort sett hver fredag! Det går fort for da setter vi på musikk og tar en del hver! Må alltid gjøre det på fredager for da har vi som regel planer om å få besøk en dag i helga! Og da må det jo være rent og ryddig!

Ellers har vi blitt skkkeig rotete i ukene..vi lgger fra oss ting overalt. Var mye flinkere til å rydde etter oss tidligere. Merkelig nok skjedde endringen etter at vi giftet oss! [:D][:D] Ekteskapssyndromet kanskje??

M

Jeg går hjemme hver dag, så prøver å gjøre det meste av husarbeid da, men er ikke alltid like enkelt når det blir lite søvn om natta og jeg har bekkenløsning..
så da må sambo hjelpe til i helgene, ikke det at han er så flink til det da men.. [8D]

har egentlig ikke en fast dag...
blir når jeg gidder...
nå er det vel på tide for en vask..hehe[8D]
meeen gidder jeg...hmmm
må vurdere det..

Jeg tar det etterhvert som det trengs. Liker og holde det litt i orden.

jeg også tar litt etter hvert - ellers blir det så mye å ta alt på en dag synes jeg...

Back
Topp