Husarbeid

Nann

April2013s prinsesse :p
VIP
Jeg SPYYYYYYR av det!!! Hater det så hardt og ille! [:'(] Klikker i vinkel over at den evige runddansen

Puh...kveldens utblåsning - beklager nagativiteten!

Det går greit, MEN jeg SKAL ha skryt for jobben jeg gjør[8D][:D]

ORIGINAL: Nataleen

Jeg HATER det også.. men gud så deilig når alt er rent og pent...[:)]

Veldig veldig sant!! Skulle bare holdt seg sånn bitte litt lenger....

enig!!

pyton med husarbeid!!
Er ikke i tvil om at jeg skal ha vaskehjelp når jeg begynner å jobbe igjen!!

ORIGINAL: currrly

pyton med husarbeid!!
Er ikke i tvil om at jeg skal ha vaskehjelp når jeg begynner å jobbe igjen!!

Samme her!
Liker å ha det rent og pent, men er utrolig tiltak å komme igang. (Når jeg først har begynt er det i grunn helt greit..)

kunne ikke vært mer enig[:D]

amen

Husarbeid er haaaaaaat ja. Spesielt klesvask er et herk, blir ALDRI tomt på badegulvet nede der vaskemaskinen er. Er dritlei. [:-][:'(]

Sant det!!! Men ærlig talt, det er jo ingen som LIKER å vaske.... er jo bare noe som må til... hele tiden.... her har vi 3 katter, så det blir mye å vaske etter de!!! Og når baby begynnte å spise grøt... ble det ikke akkurat mindre vasking, nei... [&:]

Helt enig [:)]

ORIGINAL: ElisabethRB

Jeg tror jeg hadde svimt av hvis jeg hadde fått skryt!!! MANNFOLK!! Hvorfor kan ikke DI ta frem støvkluten og støvsugeren en gang iblant?

ORIGINAL: MamMaritaTilNoah

ORIGINAL: ElisabethRB

Jeg tror jeg hadde svimt av hvis jeg hadde fått skryt!!! MANNFOLK!! Hvorfor kan ikke DI ta frem støvkluten og støvsugeren en gang iblant?

Du må ikke tro at jeg får skryt sånn ut av det blå...
Men jeg drar det ut av han, hver gang jeg har skinet huset[8D] (Og han blir like oppgitt hver enste gang[:D])

Det skal sies at han hjelper til med støvtørking og støvsuging (og resten om jeg ber om det), om jeg vasker mens han er hjemme...
Men jeg gjør det gjerne mens han er på jobb, så vi kan benytte resten av tiden til familiekos[;)]

Det eneste han får spader av er klesvask. Alt fra å putte klærne inn i vaskemaskinen, til å ta dem ut, henge dem opp, brette dem sammen og legge dem inn i skapet....... HAN LIKER DET IKKE skjønner du[8D] (Akkurat som at jeg syns det er så forbanna gøy[&:][8D]).

Back
Topp