Hus.

Åh hallo? Spesielt ja

Er litt som med oppussingsobjekt hvor du lurer hvordan de klarte å bo der før [emoji14]

Åh hallo? Spesielt ja

Er litt som med oppussingsobjekt hvor du lurer hvordan de klarte å bo der før [emoji14]
Ja å så ligger det rett ved en vei, er godt trafikkert der. 40 sone. Ligger ikke ved noe vann eller noe. Så synes prisen er helt på jorde

Ja å så ligger det rett ved en vei, er godt trafikkert der. 40 sone. Ligger ikke ved noe vann eller noe. Så synes prisen er helt på jorde
Synes prisene tar helt av til tider - men skal visst stagnere litt nå
Se om de tar det til seg ^^

Står et hus til 14 mil ca. Med basseng og sjøutsikt. Det har en fornuftig pris i forhold til hva du får. Ikke slik som det jeg la ut
Nei, enig der. Og selv det holder ikke alltid lenger for å få prisen man ønsker seg.

Må le litt av oppussingsobjekt i Oslo, jeg. Går så vanvittig høyt over det det burde..

Og sære meg syns det var litt kult . Jeg tror jeg kunne trivdes :rolleyes::shy:

Hun har laget mesteparten selv. Huset var på nyhetene også [emoji13] var mange interesserte vist nok. Ja man må like den stilen [emoji4]

Sent from my WAS-LX1 using BV Forum mobile app
Men skjønner jo de fleste syns det er too much altså :) men jeg innrømmer at jeg liker det litt overdådig og voldsomt . Men fast i enebolig tjaaa. Byttet ut med huset vårt nå . Kanskje ikke;) men slikt feriehus veldig gjerne ;)

På en måte litt kult, men synes det var litt overkill... tror ikke jeg ville bodd der selv [emoji12] Kan liksom ikke kjøpe hva som helst av tekstiler eller pynt til huset, alt må liksom passe inn ellers blir det jo helt corny..

Helårsabonnement på piasavaer! Ebay next

Back
Topp