hus tips??????????=)=)

Annicken

Forumet er livet
hei =) mulig vi skal til å bygge ett et plans hus nå =) der som har bygd før, eller har tenkt på eller er i prosessen... har dere noen tips å komme med ? noe dere ville gjort annerledes, noe dere er glad for dere gjorde ??? også visst noen har noen tips som sparer noen penger , så er jo ikke det så dumt heller[;)][:D]

vet dette er interiør forum, men trenger tips til det og =)=)  inredninger, kjøkken og bad tips.   +++++

så morro å bygge a gett[:D] Vi har ikke bygd før, men det jeg savner i huset vårt er litt lagerplass så skulle jeg bygd hadde jeg passet på å fått med det i hvertfall. Hvis du skal ha 2 etg hus kan du jo spare plass med å ha en do under trappa.Søstera mi har det og det er egentlig veldig kjekt! Det var det jeg kom på i farta. Lykke til i hvertfall. Blir sikkert en spennendes tid du har foran deg[:D]

ja er litt bekymra for det faktisk, det er bod, men ganske liten en...

mulig vi bygger på en redskapsbod på utsiden...

Vi har bygd etplanshus som vi flytta inn i til påske, og vi er i allefall veldig fornøyd med at vi valgte alt på et plan!

Vi har to boder på ca 3 kvadrat hver, så vi har ikke prioritert veldig mye lagringsplass i selve huset. Men i tillegg har vi " Kaldloft" (eller hva det heter) så vi har muligheten til å lagre ganske mye der oppe. Så det kan kanskje være et tips om dere velger alt på et plan!

ORIGINAL: morfg25

Vi har bygd etplanshus som vi flytta inn i til påske, og vi er i allefall veldig fornøyd med at vi valgte alt på et plan!

Vi har to boder på ca 3 kvadrat hver, så vi har ikke prioritert veldig mye lagringsplass i selve huset. Men i tillegg har vi " Kaldloft" (eller hva det heter) så vi har muligheten til å lagre ganske mye der oppe. Så det kan kanskje være et tips om dere velger alt på et plan!

takk det skal jeg si til min kjære =) d m loft =)

Back
Topp