Hus lei.

fillifjonka

Glad i forumet
Årh er Så hus lei for tiden.[:@]
lei av å konstant rydde,vaske klær å lage mat.
å allikevel ser det bomba ut..
å klesvaksen bare hoper seg opp.
[:'(]

nei uff liten utblåsnig fra meg..

ellers har alle sammen det fint her inne??

Har du et sånt hus du også??!!? Hehe, trøst deg med at vi allefall er to[;)]
Jeg øver meg hver dag på å godta at verden ikke går under selv om ikke all klesvasken er bretta, badet ser ut som det gjør etter at en 1 åring har lekt der inne og småting ligger steder de ikke skal rundtom i stua.
[8D]

ja..den stua som en gang var leke fri er ikke så leke fri lengre.
å den ENE klesvask kurven er nå blitt til 3..[8D]
hehe

Eg e sååå glad, for når jeg kom hjem idag hadde sambo ryddet og vasket badet. Ryddet og vasket soverommet våres, pakket utav koffertene,  og han hadde vasket alle gulvene.[:D][:D] Igår tok han kjøkkenet og stuen. Deilig å ha en mann som har ferie ja [:D][:D][:D][:D]

åååå jeg misunner deg gledermeg88...
det må være fantastisk..
jeg er alene for mannen er på jobb så her er alt på meg om dagene..
men imorgen settes alle krefter til å huset skal SKINNE!!!!
hehe[:D][:D]

Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Og enda mer rot skal det bli når det kommer enda en unge[;)] Har heldigvis en samboer som er flink til å holde orden[:)]

ja min er utrolig flink han å..
så blir godt når han kommer hjem fra jobb.
lettere når man er to om tingene..[:D]

Ja kjenner meg så igjen. Vanligvis går det greit altså, men etter eg blei gravid er alt et ork.. Alt som skal gjerast i huset og ungene krever sitt... Føle eg hadde hatt veldig godt av ein husmorferie..

ORIGINAL: gledermeg88

Eg e sååå glad, for når jeg kom hjem idag hadde sambo ryddet og vasket badet. Ryddet og vasket soverommet våres, pakket utav koffertene,  og han hadde vasket alle gulvene.[:D][:D] Igår tok han kjøkkenet og stuen. Deilig å ha en mann som har ferie ja [:D][:D][:D][:D]

ååååå jeg vil ha en sånn jeg også hihi. Da samboer og jeg begynte på flørter'n var han akkurat ferdig med militære og visstnok (i følge han selv) blitt en jævel på å vaske klær og vaske gulv selv, men der gikk jeg på en smell ja....
Skjemt bort av mora si sier du.... [&:]

Back
Topp