Hus jakt

Fru. Uperfekt

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Februarlykke 2015
Noen som vet andre sider enn finn, zett og rubrikk som samler boliger til salgs?
Gubben har fått det for seg at vi må ha større bolig så nå må jeg finne ett godt objekt til oss.
Skal rundt i morgen ettermiddag og henge opp lapper i de områdene som er aktuelle, for det jeg finner på nett er enten langt uti huttiheita eller for smått for oss.
Skal og sende e-post til forskjellige megler kontorer i morgen og informere om vår interesse.

jeg trodde nærmest alle boliger til salgs ble lagt ut på finn.no?! Det pleier jo å komme en flust av boliger til salgs nå utover i august, så det er kanskje bare litt tidlig enda. Var jeg deg ville jeg ikke nødvendigvis gått til meglerkontorene og meldt interesse, da meglerne kan tipse selgere av hus om at de har noen veldig interesserte kjøpere (og da får dere kanskje ikke huset til en like god pris som det dere kunne gjort om dere spilte hard to get). Min teori ihvertfall da :D

Om ett par uker nå vil det strømme inn med boliger på finn.no! :)

jeg trodde nærmest alle boliger til salgs ble lagt ut på finn.no?! Det pleier jo å komme en flust av boliger til salgs nå utover i august, så det er kanskje bare litt tidlig enda. Var jeg deg ville jeg ikke nødvendigvis gått til meglerkontorene og meldt interesse, da meglerne kan tipse selgere av hus om at de har noen veldig interesserte kjøpere (og da får dere kanskje ikke huset til en like god pris som det dere kunne gjort om dere spilte hard to get). Min teori ihvertfall da :D
Prisen er ikke så viktig siden vi har ganske så romslig lånegodkjennelse, viktigste er at vi finner ett hus som er ok sentralt og som har plass nok. :-)

Om ett par uker nå vil det strømme inn med boliger på finn.no! :)
Håper på det.
Her vi bor nå fikk vi via plakat på nærbutikken men håpte det var andre steder å se enn bare finn siden det er omtrent ingenting der for oss :-/ :-)

Du er bok bare litt tidlig ute.. Juli og start av august er daue mnd i boligmarkedet.. Men når skolen starter, kommer det vanligvis ut mye... Lokalaviser har ofte egne boligsider eller boligbilag, ofte på torsdag har jeg inntrykk av. Ofte har de annonser på nettsidene sine også :-)

Ja vet den største avisen i regionen har boligvedlegg på torsdager.
Har satt inn annonser i de 4 avisene som har nedslagsfelt i områdene så det kommer inn neste uke. Fant ingen kategori på finn å legge inn ønsker å kjøpe hus på :-/ :-)

Back
Topp