Godt å høre, var ikke bare en beskrivelse som var lik her men veldig mangeaner ikke hvordan jeg skal komme i mål, vaskehjelp høres ut som en drøm, og det får det vell også bli en stund til. :/
D har jeg og fantasert om lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre, var ikke bare en beskrivelse som var lik her men veldig mangeaner ikke hvordan jeg skal komme i mål, vaskehjelp høres ut som en drøm, og det får det vell også bli en stund til. :/
Vi har hatt utallige krangler om huslig ting! Til slutt så skrev jeg opp alt jeg Gjør i løpet av ei uke, lage middag, handle, tørke støv osv... og leverte til han med den beskjeden om at nå er det hans tur og alt skal være gjort før fredag (helg er helg). Fredag kom og nok en krangel var i gang, og da fikk han valget om han ville ha kjæreste eller husmor, for jeg har ikke noe i mot å si opp jobben å være hjemme på hel tiddet hjalp! Så nå støvsuger han minimum 1 gang i uka og tar en lett helge vask annenhver (hver uke nå når jeg er høygravid).
Lykke til![]()
Tøft gjort. Ja, vi damer gjør mye(som regel). Jeg går aldri tomhendt fra a til b. Om jeg skal i kjeller/vaskekjeller/fryser så henter jeg/setter på vask, tar med nytt brød fra frysen, sjekker om vi trenger å handle inn no frysevarer og tar med ting til/fra bod(om det er noe) Mannen kan gå ned og skru av vaskemaskinen om den er ferdig, men IKKE ta med de rene klærne opp. Forstå det den som kan. :0Vi har hatt utallige krangler om huslig ting! Til slutt så skrev jeg opp alt jeg Gjør i løpet av ei uke, lage middag, handle, tørke støv osv... og leverte til han med den beskjeden om at nå er det hans tur og alt skal være gjort før fredag (helg er helg). Fredag kom og nok en krangel var i gang, og da fikk han valget om han ville ha kjæreste eller husmor, for jeg har ikke noe i mot å si opp jobben å være hjemme på hel tiddet hjalp! Så nå støvsuger han minimum 1 gang i uka og tar en lett helge vask annenhver (hver uke nå når jeg er høygravid).
Lykke til![]()
Ei venninne trakk fra 2000 til felleskostnader når han ikke vasket. Og ba han betale inn ditto mer. Da begynte han å vaske han også. Hoho! Money talks, det er ihvertfall ett språk de skjønner...?
Helt enig med flere her, de kan ikke bare la være å bidra, det er jo direkte frekt. Og idiotisk av oss å akseptere...!
Hehe, ja, akkurat sånn er det her også.Tøft gjort. Ja, vi damer gjør mye(som regel). Jeg går aldri tomhendt fra a til b. Om jeg skal i kjeller/vaskekjeller/fryser så henter jeg/setter på vask, tar med nytt brød fra frysen, sjekker om vi trenger å handle inn no frysevarer og tar med ting til/fra bod(om det er noe) Mannen kan gå ned og skru av vaskemaskinen om den er ferdig, men IKKE ta med de rene klærne opp. Forstå det den som kan. :0
Mye selvskryt, men mener bare å illustrere forskjell i tankegang.
EnigSå rart at vi skriver at mannen "hjelper oss" ... Når det liksom skal være en felle greie å holde det ryddig og ordntlig.