Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg klarte å løsrive meg etter Rørvik.Gollemor skrev:
Eller gjorde jeg egentlig? Siden jeg nå er tilhenger av hurtigruten på face, følger hurtigruten på twitter, og leser det som er å lese om det fordømte programmet på nettet.
Hjelp.
*Meya* skrev:I know.
Det er som en togulykke eller Paradise Hotell. Zapper du innom, klarer du liksom ikke la være...
IsThaBeth skrev:
Det er som en togulykke eller Paradise Hotell. Zapper du innom, klarer du liksom ikke la være...
Paradise Hotell har jeg ikke klart å se på mer enn fem sekunder, men Hurtigruten, ja, som du sier, klarer ikke la være. Og hva i huleste er det jeg er redd for å gå glipp av? Et fjell? Et korps? Hylende fjortiser på en knaus?
Thejohan skrev:
IsThaBeth skrev:
Paradise Hotell har jeg ikke klart å se på mer enn fem sekunder, men Hurtigruten, ja, som du sier, klarer ikke la være. Og hva i huleste er det jeg er redd for å gå glipp av? Et fjell? Et korps? Hylende fjortiser på en knaus?
Hva faen er greia med hylende fjortisser?! Det er en båt!!
Faen
Thejohan skrev:
IsThaBeth skrev:
Hva faen er greia med hylende fjortisser?! Det er en båt!!
Faen
Jeg tok det opp, så nå skal jeg kose meg i helgenMartes skrev:
har aldri vært mer glad for ikke å bo i NorgeMalinDalin skrev: