Hurtigruten

Isthabeth

Forumet er livet
Verdens kjedeligste tv-program. Jeg blir gal, jeg klarer ikke slå av. Det står på hele tiden! Det er hypnose-tv?

Jeg klarte å løsrive meg etter Rørvik.

Eller gjorde jeg egentlig? Siden jeg nå er tilhenger av hurtigruten på face, følger hurtigruten på twitter, og leser det som er å lese om det fordømte programmet på nettet.

Hjelp.

Gollemor skrev:
Jeg klarte å løsrive meg etter Rørvik.

Eller gjorde jeg egentlig? Siden jeg nå er tilhenger av hurtigruten på face, følger hurtigruten på twitter, og leser det som er å lese om det fordømte programmet på nettet.

Hjelp.

Jeg og, og jeg oppdaterer twitter hvert femte sekund. Jeg blir gal!

I know.

Det er som en togulykke eller Paradise Hotell. Zapper du innom, klarer du liksom ikke la være... 

*Meya* skrev:

I know.

Det er som en togulykke eller Paradise Hotell. Zapper du innom, klarer du liksom ikke la være... 

Paradise Hotell har jeg ikke klart å se på mer enn fem sekunder, men Hurtigruten, ja, som du sier, klarer ikke la være. Og hva i huleste er det jeg er redd for å gå glipp av? Et fjell? Et korps? Hylende fjortiser på en knaus?

Jeg satt å lo av de som til stadig oppdaterte fb om hvor båten befant seg, og nå sitter jeg her og glor på tv!
Var litt kjekt å se kjentfolk på tv i dag da, men faen da!

IsThaBeth skrev:

*Meya* skrev:

I know.

Paradise Hotell har jeg ikke klart å se på mer enn fem sekunder, men Hurtigruten, ja, som du sier, klarer ikke la være. Og hva i huleste er det jeg er redd for å gå glipp av? Et fjell? Et korps? Hylende fjortiser på en knaus?

Hva faen er greia med hylende fjortisser?! Det er en båt!!
Faen

Thejohan skrev:

IsThaBeth skrev:

*Meya* skrev:

I know.

Faen

Det er nesten Beatles-hysteri!

hahaha! vi nordlendinger har en hypnotisk kraft!!!

men ja,det er helt villt,folk er gale som møter opp på de rareste steder! turistene må jo tro vi er helt ville og gale etter den båten!!
cant wait for the dvd!!!!

Thejohan skrev:

IsThaBeth skrev:

*Meya* skrev:

I know.

Faen

Ja, hva er det med fjortisene? Og hvorfor er de oppe så tidlig i ferien sin? Jeg sto ikke opp 9 dersom jeg ikke måtte når jeg var fjortiss og hadde fri . Kanskje de er på vei hjem fra fest forresten?

Jeg tok det opp, så nå skal jeg kose meg i helgen

Aravis skrev:
Jeg slipper å se på, for jeg følger nyhetsoppdateringene dine på facebook. 

Haha, som sagt jeg er hypnotisert! Eneste jeg tenker på, og i natt drømte jeg om båter! Og som du vet, det er ikke mye båter rundt her! 

Martes skrev:
Jeg tok det opp, så nå skal jeg kose meg i helgen

Tror du må bruke mer en helgen dersom du skal se det i sin helhet

har aldri vært mer glad for ikke å bo i Norge

MalinDalin skrev:
har aldri vært mer glad for ikke å bo i Norge

Trenger ikke bo i Norge vettu, du kan gå inn på nett. Skynda på så får du med deg innspurten!

Er det livesending og eller?? 

Det ser jeg IKKE på skal jeg love dere! Kjedelig fra ende til annen. Fin sjøreise ja, men må oppleves live og ikke på en skjerm uten lyd og i en sofa....

Back
Topp