hurrrrraaaa

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
jeg så for første gang på mange år 70 tallet på vekta   [:)]   79 kg [:)][:)] før jeg ble gravid var jeg 92. Lurer på hvor mye jeg hadde veid om jeg ikke hadde eti all  den sjokoladen og godteriet som jeg gjør hver dag  [8|]

Det lurer jeg på også!!! [:)][:)][:)]

Men er jo så godtesyk.... [&:][&:][8D]

Du er ikke alene om å være godtesjuk!!! Er skikkelig snavlete for tida [8D] 
Grattis med tallet 70 på vekta [:D]

jeg er også utrolig godtesjuk om dagen [:-]
gikk ned de 12 kg jeg la på meg etter noen dager, men har nok gått opp noen igjen tenker jeg [8|]

uansett gratulerer med "7-tallet" Trine [:D]

Gratulerer med 70 tallet !!!! Jeg er også fryktelig godtesjuk om dagen ..
Jeg tror det må være smittsomt og at smittemåten er over nett på Mai.forumet [8D]

åhh, gratulerer!!!! [:D][:D][:D] Så herlig! tror neppe at jeg får se 70 tallet igjen. [&:] Men så er jeg 184 cm og, så det er vel egentlig 80 tallet som er målet akkurat nå. når jeg satsa skikkelig på håndballen veide jeg 77 kg, hadde vært så godt å greid å komme meg ned dit igjen- Men det er jammen meg noen kg igjen. Og jeg har fått helt dilla på Royal irish cream is!! Den er så fantastisk god!! Går det an å få slike må-ha-lyster etter fødselen?? I så fall har jeg det! MÅÅÅ ha!!

ORIGINAL: Tussi75

Gratulerer med 70 tallet !!!! Jeg er også fryktelig godtesjuk om dagen ..
Jeg tror det må være smittsomt og at smittemåten er over nett på Mai.forumet [8D]

Off ja![&:]

ORIGINAL: Trine82

må ha masse søtt, tror det kommer av amming, blir jo så sulten av det....  spiser skikkelig usundt om dagen [:-]

Jeg syns vi skal unne oss litt godt jeg [;)][:D]

ORIGINAL: Trine82

må ha masse søtt, tror det kommer av amming, blir jo så sulten av det....  spiser skikkelig usundt om dagen [:-]

Samme her!! Sjokolade er nam-nam...

Gratulerer med 70-tallet[:D]

Back
Topp