Hurrraaaaa:)

Juni86

Glad i forumet
29 uker, bare 11 to go...

baaaah de 11 går sikkert like tregt som de 11 første, føles sånn ut assa...

:P

Hurra!:) uff jeg håper de går fortere nå ja:p har så mye på planen fremover så satser på at det går fort:)

Hurra for 29 uker :) her har de siste ukene, fra jul til nå gått så utrolig fort, syns det er rart at vi er i april nå :s

Jippi!! :) 11 uker går fort altså ;) Det er sikkert og visst. Plutselig er vi i juni og skjønner ikke hvor tiden ble av! :p

Ååååå håper virkelig det her går fort..

er utålmodig, jeg vil jo se hun, lurer sånn på hvordan hun ser ut:) Hihi :PP

Hun er helt sikkert kjempenydelig :) ! Men det er 14 uker siden jul, har ikke det gått fort da :D ?

Hun er helt sikkert kjempenydelig :) ! Men det er 14 uker siden jul, har ikke det gått fort da :D ?

Jooo men nå føles det som en evigheter først april, så mai såååå JUNIIIIII....

men bu får holde seg unna bursdagen min 14 juni, da har både jeg og vofsen bursdag, kanke ha tre på samme dag, selv om det er enkelt, vil jeg hu skal ha sin egen dag.... :D

Vææææ, samme her, 29 uker i morgen... Føler april snart er over (mye på kalenderen), og med masse fridager i mai er det plutselig 1.juni og permisjon! Hjelp! Vi er en mindre på jobb fremover, så dagene vil ikke akkurat bli noe roligere.

Gleder meg til permisjon og gruer meg til å gi slipp på jobben :P

Jooo men nå føles det som en evigheter først april, så mai såååå JUNIIIIII....

men bu får holde seg unna bursdagen min 14 juni, da har både jeg og vofsen bursdag, kanke ha tre på samme dag, selv om det er enkelt, vil jeg hu skal ha sin egen dag.... :D
Hehe, er heldigvis liten sjanse for det da :) Du får knipe igjen ;)

Back
Topp