Hurrahurrahurra!!!!!!

pompen86

Forelsket i forumet
11 uker i dag, og kvalmen har sluppet taket!!!! :) har vært sykmeldt i 4 uker, spydd dagen lang og gått ned 8kg!!
I går var vel første gangen jeg fikk spist uten at det kom opp igjen... Så jeg spiste vel på meg 3kg igjen i går ;) Hehe!

Er sykmeldt ut mandag, så nå skal jeg bruke tida til å spise meg opp og så skal jeg på BackstreetBoys-konsert på mandagskvelden! Wohho!

Bare lykke her for tida ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så godt å høre! Kanskje det er håp for meg også snart da :0)

Så bra :-)

å herlig, du er heldig. Kan ikke vente til denne kvalmen er over her og................:eek:

11 uker i dag, og kvalmen har sluppet taket!!!! :) har vært sykmeldt i 4 uker, spydd dagen lang og gått ned 8kg!!
I går var vel første gangen jeg fikk spist uten at det kom opp igjen... Så jeg spiste vel på meg 3kg igjen i går ;) Hehe!

Er sykmeldt ut mandag, så nå skal jeg bruke tida til å spise meg opp og så skal jeg på BackstreetBoys-konsert på mandagskvelden! Wohho!

Bare lykke her for tida ;)

Så bra! :) Gratulerer med 11 uker :D Skal på BackstreetBoys i morgen jeg :D Haha, wooh!!:)

Fantastisk å høre:-D og gratulerer med 11 uker, bare en uke igjen til de magiske tolv :-D

Sent from my iPad using BV Forum

Må v heilt fantastisk når kvalmen endelig sleppe taket :)

Så bra!! :) Skal på Backstreet Boys konsert på søndag :)

Er backstreetboys fremdeles et band? Lol :D

Fremdeles er band ja????? Måååååå få høre hvordan konsertene deres var da ;) ooooh, gleder meg så!

Ja, det er håp for alle dere kvalme der ute ;) føler med dere, og krysser fingrene for at dere blir bedre snart! :)

Jupp, 8kg, men har litt å ta av, så legen var ikke bekymra :p

Tror du at du kommer til å gå over tiden siden du er på oktober?

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Egentlig termin var 1/2.oktober, men så ble den justert noen dager, så tenkte jeg bare at jeg fortsetter å henge her, siden det var her jeg "starta" på en måte :)

Og sist ble jeg satt igang 1 uke over termin, så kan godt tenkes jeg går over denne gangen og :)

Back
Topp