Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

[trultemor]

Elsker forumet
I går sa jeg at jeg håper det ikke blir lenge til jeg kan meddele om at knerten sover hele natta. Gjett hvor mange ganger han våknet i natt????? Ingen! Så utrolig deilig da!! Eller, egentlig ikke, for jeg satt jo oppe i går kveld og ventet på at han skulle våkne, gikk og la meg etterhvert men spratt opp for hver minste lille lyd. Men er dette en ny trend er jeg overlykkelig! Nå vet jeg hvertfall at han kan! Han våkna 05:20, som er vanlig våknetid. Glad til å begynne med men innen 1 minutt var det nesten krise. Og puppen var stor som en bowlingkule.

[:D][:D][:D]

Så deilig da! At han sov hele natten mener jeg.[;)]
Det unner jeg deg virkelig. Beundrer dere som har stått opp opptil flere ganger hver natt. Selv har jeg jo vært så heldig at JO har sovet hele natten fra han var 1 1/2 uke...

Det hørtes deilig ut! Gleder meg til en hel natts søvn, hehe

Så godt [:)]. Her er det mating to ganger pr natt

ORIGINAL: bondekone

så deilig

heldig du.. lucas fick bara pupp 2 ggr i natt, de syns ja va deilig, kl 2 å sen kl 9 när vi stod upp så egentlig kan väl de telles som bara en EN gån!? [:D]

ORIGINAL: Solvit

Så bra Jeg også var sånn at jeg våknet i begynnelsen, men du venner deg nok fort til den nye rutinen[:D]

Litt tidlig å snakke om "ny rutine" men.. hehe. Men det er lov å håpe! [:D]

ORIGINAL: litenängel84

heldig du.. lucas fick bara pupp 2 ggr i natt, de syns ja va deilig, kl 2 å sen kl 9 när vi stod upp så egentlig kan väl de telles som bara en EN gån!? [:D]

Ja, det var 1 gang! Og det er jo ikke ille!

Back
Topp