☆Starlight☆ Forumet er livet Tilgangsansvarlig Juligull2021 13 Sep 2010 #24 Gratulerer så mye Jettemor!![:D]
snusmumrik Forumet er livet 13 Sep 2010 #26 Oi, dette har jeg visst ikke fått med meg [:D] Gratulerer så mye til hele familien! gleder meg veldig til å se bilde av skjønnheten [:)]
Oi, dette har jeg visst ikke fått med meg [:D] Gratulerer så mye til hele familien! gleder meg veldig til å se bilde av skjønnheten [:)]
Heldigst Elsker forumet Septemberlykke 2021 Februarbarna 2023 13 Sep 2010 #27 Gratulerer så mye med lille nurket ditt, jettemor!!!
Mitchi Elsker forumet 13 Sep 2010 #28 Gratulerer så masse med lille Marius, jettemor!! Nyt tiden [:D][:)]
C cella Elsker forumet 13 Sep 2010 #29 Gratulerer sååååå masse! Nå er det alt to småtasser her igjen. Gøy!
KiNiZ Gift med forumet 13 Sep 2010 #33 Gratulerer så masse med en liten prins til[:)] Håper alt står bra til med dere alle sammen! Gleder meg til å se bilde av hærligheten[:)]
Gratulerer så masse med en liten prins til[:)] Håper alt står bra til med dere alle sammen! Gleder meg til å se bilde av hærligheten[:)]