Hurraaa :)

Mar11jun13jan15

Glad i forumet
Var til jordmora i går, og endelig var det ikke noe blodspor i urinen, har hatt det i flere mnd. Så gjett om jeg vart glad på lettet, blodtrykket var og supert etter "første forsøk", hehe ;) Lillebror har det helt fint, men ligger høgt opp og er bevegelig enda, så my for at jeg mente han var på tur ned.. Hehe :D Meeen, vi bor jo granske langt unna sykehuset, ca to å ei halv Tim, Siden fødselen gikk veldig fort sist gang, så er vi avhengig av og komme oss på sykehuset ganske fort sier jormora. Har kjent meg veldig trygg på at alt kommer til og gå helt fint, med tanke på at vi får ambulanse og jordmora kjører i mot. No viser det seg at jordmora vår skal ha ferie akkurat rundt termin tider, så vi får en vikarie i stedet.. Er så super skuffet og ikke fullt så trygg lenger kjenner jeg.. Men det går sikkert fint :)

Så bra at det ikke er blodspor lenger :) Ikke så rart du er skuffet over ferien til jordmor, men da får du sikkert en annen super jordmor ;) Gutten min ligger laangt ned, men ikke festet. Storebror festet aldri, så tror ikke det skjer med lillebror heller før fødselen er i gang.

Så bra at det ikke er blodspor lenger :) Ikke så rart du er skuffet over ferien til jordmor, men da får du sikkert en annen super jordmor ;) Gutten min ligger laangt ned, men ikke festet. Storebror festet aldri, så tror ikke det skjer med lillebror heller før fødselen er i gang.
Da blir det spennende og se hva lillebror finner ut han skal gjøre når det nærmer seg, feste seg, ikke feste seg? ! :) Kjenner jeg er utrolig spent på om lillebror og storebror er lik utseende messing når han kommer :)

Det er jeg spent på og :) Jeg tror de vil være like, mens mannen tror de vil være helt forskjellige :P

Ja, det blir så arti å se, gleder meg :) Tenk, no er det ikke lenge igjen før dem er her i lamme oss <3 så ufattelig heldige vi er :)
Ja, det er ikke alle forunt å oppleve det vi gjør <3

Back
Topp