Hurraa:):)

• Trådstarter Trådstarter Choice
  • Opprettet Opprettet
C

Choice

Guest
Hihih.. jeg vet hva jeg får i julegave av mamma og pappa[:D][:D][:D]
Pappa hadde bestilt det via nett og skrevet inn min mailadresse istedetfor sin egen.. (Vi har bare en bokstav i forskjell), så da fikk jeg ordrebekreftelsen på mail[8D] Silhouette[:D][:D][:D]
Hadde skrevet på ønskelista at jeg ønsket meg bidrag til en sånn maskin iom at den er så dyyyr! Så nå har jeg god tid til å finne ut hva dette faktisk er[8D] 
Har nettopp begynt med scrapping, og gleeder meg til å fortsette[:)] Får julekalender av mamma også hvert år, og i år har hun bare pakket inn scrappeting:) Stempelputer, klistremerker, eyelets, rub ons, sånn pappark, tusjer osv[:D]

Takk til alle dere som legger ut ting dere lager her[:D] Får SÅ mange tips og idéer[:D][:)]

Hihih[:D] Jaa, jeg tror det[:D] Har lest litt og spurt om den før.. Er det ikke sånn maskin som du kobler til dataen også kan du hente maaange alfabet og figurer og "printe" dem ut på silhouetten? Kutter man dem ut selv eller gjør den det også? Åh.. er så spent![:D][:D]

Jeg fant forresten en helt genial side hvor alt sto forklart... Så nå er jeg klar til dyst[:D]

Genial maskin!! [:D] 
Pakket opp min i går, så nå testes det for harde livet. Morsomt. [:D]

ORIGINAL: Askepott:D

Jeg fant forresten en helt genial side hvor alt sto forklart... Så nå er jeg klar til dyst[:D]

link? [:)]

Back
Topp