Hurra!

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Akkurat vært på ultralyd, det var jo kjempemoro!
Alt sto bra til med babyen, den var livlig som bare det så jordmoren hadde litt problemer med å ta mål [:)]
Babyen var litt liten, så hun gjettet at den er ca. 2 uker yngre enn vi har gått ut i fra, dermed blir termin nærmere 17. mars enn 3., men det positive med det er at vi har fått ny time til ultralyd 14 okt. igjen, for å sjekke noen ting til + få riktig termin.
Det så ut som om det var en liten jente, men hun ville ikke si det helt sikkert. Hun håpet på å se det bedre neste gang! [:D]

Så gøy! Jeg var også på UL 2 ganger, første gangen klarte ikke legen å få tatt bilde... Sjenert liten krabat! [8D] etter 5 uker gikk det bedre! Og da var det MYE kjekkere! Da kjente jeg liv i tillegg til å se det på skjermen. Det var rart.... [:D]

Jeg skal på ul på bærum sykehus imorgen... har hatt 2 stk fra før og alt var bra da men man vil nok alltid være litt skeptisk...

Krysser fingrene for dere som skal nå de nærmeste dagene. Hadde sånn *tannlegefølelse* før vi kom inn, men det var jo bare gode nyheter vi fikk. Litt kjedelig å måtte vente helt til 17. mars kanskje, men ekstra ultralyd er jo moro og kanskje må jeg ikke ente helt til 17. alikevel. Beholder termin 3. mars til jeg får en sikker termindato [:D]

Moro da [:)][:D]

Nå gleder jeg meg så masse til ultralyden at jeg ikke kan vente snart.. hele 3 uker igjen !! DET er lenge det [:D] Føles som flere år!

Så koselig at alt var bra på ultralyd. Jeg var på det for to uker siden, og det er en helt utrolig oppevelse. Det er bare å glede seg for dere som skal dit... Jeg skal på ul på sykehuset 26. oktober, og da håper vi å få se om det er en liten gutt eller jente...

Hei. Har vært på ul idag. Fikk ny termin til 1 mars. Hadde 3 mars fra før.. Det var så koselig å se den lille. Fikk ikke sett så veldig mye, for den ville ikke vise seg fram. Den lå med rompa mot oss[:)] Ville vite kjønnet men det lot seg jo ikke gjøre da. Skal ikke påflere ul, så vi får belage oss på kjærring rådene.

Så heldig du er som har fått terminen flyttet frem da Unni m, synes det er litt kjedelig å kanskje måtte vente et par uker ekstr jeg da, men babyen kommer vel når den er klar uansett [:D]

Back
Topp