hurra!!!!!

sirimor_til2

Forelsket i forumet
i mårra får jeg tilbake førerkortet mitt som jeg mista for 3mnd siden...det har gått fort og gleder meg kjempe masse...nå er det snart bare å sette seg i bilen å kjøre selv...deilig!!!!!!!!![:D][:D][:D]
Men aldri mer for fort kjøring asså...hehe...man lærer av sine feil vet jeg,det har jeg gjort ihverfall[:D][:)]

Ja, en lærer fort når en er vant til å ha bil også plutselig ikke få lov til å kjøre mer!!!!
Jeg er så avhengig av bilen at jeg tror jeg nærmest hadde dødd om jeg ikke hadde fått lov til å kjøre selv lenger!!! Hater å stå å vente på buss!!!
Du får kjøre forsiktig når du får lappen igjen [:D][:D] 

ORIGINAL: KaKe

Ja, en lærer fort når en er vant til å ha bil også plutselig ikke få lov til å kjøre mer!!!!
Jeg er så avhengig av bilen at jeg tror jeg nærmest hadde dødd om jeg ikke hadde fått lov til å kjøre selv lenger!!! Hater å stå å vente på buss!!!
Du får kjøre forsiktig når du får lappen igjen [:D][:D] 
var utrolig avhengig jeg også...og hater (med stor H) å være avhengig av andre eller buss!!!sliter med b.l også så det skal bli godt å kjøre ja...hehe[:D]skal absolut kjøre forsiktig nå...hehe[:D]

Gratulerer med lappen tilbake ja[;)] det er ikke så lett åpasse farten alltid nei... men man lærer...kan ikke se for meg å ikke ha lappen ...blir så avhengig

så bra!!! blir nok en deilig følelse å kunne kjøre igjen...[:D][:D]

Back
Topp