Hurra!!!!!!

SeptemberGrogu

Glad i forumet
I dag erklærer jeg at D.A. er bæsjebleie fri!!!!!!! Gullet mitt på 13mnd

*dytt*

ORIGINAL: TonjeSinMamma

Oj[8|][:D]

Jepp[:D] *stolt mamma ja*

har han sluttet med bleie??

Det var da veldig tidlig[:)] gratulerer ikke noe rart du er stolt[:)]

ORIGINAL: moskata

Det var da veldig tidlig[:)] gratulerer ikke noe rart du er stolt[:)]

[:)][:)]

ORIGINAL: bebisjuk300

Ikke med bleie,men å bæsje i dem. Han går på potta. Bleia er egentlig bare midlertidig nå,til han lærer seg å kontrollere blæra,for han tisser på potta når jeg skifter på han.

ORIGINAL: jiter

Ikke med bleie,men å bæsje i dem. Han går på potta. Bleia er egentlig bare midlertidig nå,til han lærer seg å kontrollere blæra,for han tisser på potta når jeg skifter på han.

hvis du leser i det nest siste (tror jeg) foreldre og barn vil du se at han ikke er i stand til å kjenne etter om han må tisse enda..men det er jo flott hvis du har en mirakelgutt da [;)]

ORIGINAL: jiter

hvis du leser i det nest siste (tror jeg) foreldre og barn vil du se at han ikke er i stand til å kjenne etter om han må tisse enda..men det er jo flott hvis du har en mirakelgutt da [;)]

Hehe.. Men når han klarer det så slutter vi med bleia. Kan godt hende jeg er kjempe god til å time det og da.. Hehe.. Men han vet når han må bæsje,for da ser han rett på meg presser ett par ganger og strekker armene mot meg. Han stopper å presse når jeg løfter ha og tar av han buksa og bleia,og så begynner han igjen når han sitter på potta[:)]

Back
Topp