HURRA!!!!!!!!

Gratulerer! Så kjekt![:)]

Grattis så mye.... [;)]

Gratulerer!!
Kjempe flott hus!!

Gratulerer så mye AB [:)][:)][:)]

Så fint hus da, syntes det virket koselig der jeg [:)]

Dette må dere feire i kveld altså. Ha en hoppende glad feiring [:D]

wow, det var kjempefint. gratulerer så masse[:)][:)]
Skulle ønske det var så fine hus til den prisen i oslo området også. når får dere overta huset da?
før termin?

grattis igjen

Grattis[:)]Kjekt med hus..kan eg spør kos mye dokke måtte gje for det???Litt kjekt å veda kos mye  det koste på sørlandet.Me he kjøpt på Bryne og måtte gje 2.1 for det...svindyrt[>:][>:]

Gratulerer!!Det var jo morsomt da [:D]
Da er alt klart til lille gullet kommer?

Gratulerer med nytt hus! Nei så arti! Tenker det blir godt å flytte inn etterhvert. [:D]

Fysøren, nå ble jeg misunnelig!!!
Kjempe flott hus.

Grattis da!!

Grattis me hus kjøp [:D] va kjempe fint hus [:)]

GrattisKjekt med hus..kan eg spør kos mye dokke måtte gje for det???Litt kjekt å veda kos mye det koste på sørlandet.Me he kjøpt på Bryne og måtte gje 2.1 for det...svindyrt

vi gav 1.550 for huset.. det stor i 1.4 før budrunda.. men vi var heldige, de fleste husene rundt her går for godt over 2 mill... ...

Det blir en god natt som nye huseiere[:D]

Grattis, Med ny bolig til dere... [:D]

AHhh heldig du dama!! Jeg vil og! Men dessverre må man vente par år og spare litt penger først. Ikke vært så flink der gikk... :S

Gratulerer!
Så fint, og så billig! Dere var kjempeflinke!

Så billig!!!!????!!!!
Fysøren, jeg vil flytteeeee.
Har jo råd til å kjøpe meg hus da..

ORIGINAL: AB

GrattisKjekt med hus..kan eg spør kos mye dokke måtte gje for det???Litt kjekt å veda kos mye det koste på sørlandet.Me he kjøpt på Bryne og måtte gje 2.1 for det...svindyrt

vi gav 1.550 for huset.. det stor i 1.4 før budrunda.. men vi var heldige, de fleste husene rundt her går for godt over 2 mill... ...

Det blir en god natt som nye huseiere[:D]

Fytti då he dokke vore heldige ja,skikkelig røverkjøp[:)]

Så billig!!!!????!!!!
Fysøren, jeg vil flytteeeee.
Har jo råd til å kjøpe meg hus da..

Ja, hadde aldri trodd vi skulle få noe under 2 mill.. et hus her i nabolaget til foreldrene mine som er like gammelt som det vi har kjøpt( og mindre enn vårt) gikk for 2.2 mill.. helt syke priser ute å går..
jeg er bare evig takknemlig for at vi fikk oss et greit hus og at vi i tillegg kan ta oss råd til å pusse opp litt.. [:)]

Back
Topp