mamsemor Forumet er livet Aprilbarna`15 5 Jan 2015 #1 Hurra! Jeg vant gavekort til mammabutikk! Men hva skal jeg velge... Lurer på gravidsmykke, ammeinnlegg, eller ammetopp. Noen som vet om gravidsmykke fungerer? Og hvordan er ammeinnlegg i bomull? Er det bedre med ull?
Hurra! Jeg vant gavekort til mammabutikk! Men hva skal jeg velge... Lurer på gravidsmykke, ammeinnlegg, eller ammetopp. Noen som vet om gravidsmykke fungerer? Og hvordan er ammeinnlegg i bomull? Er det bedre med ull?
H hoppedusa Gift med forumet VIP Aprilbarna`15 5 Jan 2015 #2 mamsemor skrev: Hurra! Jeg vant gavekort til mammabutikk! Men hva skal jeg velge... Lurer på gravidsmykke, ammeinnlegg, eller ammetopp. Noen som vet om gravidsmykke fungerer? Og hvordan er ammeinnlegg i bomull? Er det bedre med ull? Klikk for å utvide … Ammeinnlegg i ull er å anbefale spesielt hvis det er vinter ute. Legger de da over vanlige ammeinnlegg.
mamsemor skrev: Hurra! Jeg vant gavekort til mammabutikk! Men hva skal jeg velge... Lurer på gravidsmykke, ammeinnlegg, eller ammetopp. Noen som vet om gravidsmykke fungerer? Og hvordan er ammeinnlegg i bomull? Er det bedre med ull? Klikk for å utvide … Ammeinnlegg i ull er å anbefale spesielt hvis det er vinter ute. Legger de da over vanlige ammeinnlegg.
Snackshvalen Glad i forumet Aprilbarna`15 5 Jan 2015 #3 Enig meg hoppedusa der! Ull isolerer godt mot kulde, fungerte fantastisk synes jeg