Hurra!

Milje

Elsker forumet
Da var jeg endelig halvveis:):)

Kjenner jeg nesten blir litt stressa nå, tiden har gått så utrolig fort de siste ukene..... må liksom nyte dette svangerskapet litt ekstra, kommer aldri til og oppleve akkurat det og ha ett lite menneske inni magen igjen siden dette er sistemann...

Dere andre da? første eller siste i rekka? eller kanskje mitt imellom?

Siste, nyter det ;) Alltid sagt 3, og så hadde jeg veldig lyst til å være ferdig med produksjonen før jeg fylte 30, men det er jo bare en bonus :)

Dette er vår andre og jeg syntes det går veldig fort! :)
Vi har planer om fire. Så har forhåpentligvis to svangerskap til foran meg (som sikkert kommer til å gå enda fortere :p )

Tredje her. Skulle egentlig stoppe på to, skal egentlig stoppe nå også, men tiden får vise... <3 Er 31 nå og sa jeg skulle ha alle barna før jeg var 30, men kom sent i gang...

Venter nummer 3 nå:) jeg har egentlig ikke planlagt hvor mange jeg vil ha. Etter jeg fikk første så tenkte jeg jeg ikke ville ha flere barn, syntes det var veldig vanskelig å være mamma den første tiden. Så gikk det noen mnd så ville jeg ha nr 2 og nå ønsket vi nr 3:D så får bare se etterhvert :)

Venter förste her.. :-) ønsker vartfall ett syskon ettervart, kanske 2 till ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Siste her og, og kjenner til følelsen din... Jeg må nyte dette fullt ut, men tiden flyr avgårde..

Venter nr.2. Veldig usikker på om det blir flere. Har bestandig sagt 2 stk.
Hadde en tøff start med nr.1, hvis denne opplevelsen blir annerledes er jeg ikke imot å få en nr.3.
Er 31 nå, blir 32 til neste år. Så har jo ikke all verden med tid føler jeg...

Det er første her og selv om denne graviditeten ikke har vært en dans på roser har jeg lyst at hun skal få søsken så da blir det vel en eller to graviditeter til. Jeg er 30 nå så kom litt senere i gang også så får se hvor mange det blir pga det, hadde vært fint å vær ferdig før 35 år, men det er jo ikke så mange år til ;)

Vi venter nr to og tre pluss at mannen har en fra før av. Jeg er i motsetning til mange av dere sjeleglad for at dette er siste svangerskap og det nytes ikke i det hele tatt! ;-) Altfor mye bivirkninger og gleder meg bare til nurkene er klare til å komme ut... :-) fascinerende at vi er så forskjellig, vi gravide! :-)

Vi venter nr 1 og er 21 uker idag.. Hadde forventet å være sprek under graviditeten, men den gang ei! Nyter likevel spark, forventningene og planleggingen.. mye å se frem til! Ønsker oss i alle fall en til, kanskje to :-)

Vi venter nr 2 :) samboer har en datter fra tidligere forhold så vi har jo 3 med hun når baby kommer. Har alltid sakt jeg skal ha 3 barn, så lurer i å få en etterpåklatt, siden vi har 3 allerede snart å kun 2 er mine :P

Back
Topp