Hurra!

Militærfrue

Andre møte med forumet
Skrev for noen uker siden at jeg trodde jeg var nødt til å takke for meg pga store blødninger.
Jeg var hos legen for 3 gang idag, grunnet at blødningene ikke vil stoppe, og har holdt på i 3 uker. Idag sendte han meg rett på Ahus, og der ble det tatt forskjellige prøver, samt UL. Så hjerteslag, og FOR en følelse det var. Helt utrolig når jeg var sikker på at det ikke er liv lenger. Da blir jeg nok værende her med dere nydelige mai-mammaer, og krysser alt jeg har for at alt forsetter å gå så bra som det kan se ut til. Nå blir jeg nødt til å lande litt her. Ha en fantastisk dag alle sammen.

Fantastisk nyhet! Skjønner at du er helt i himmelen nå ! :D

Åh, fy søren!!! Herlig!!! :D :D

Så fantastiske nyheter! :) gratulerer med ett bankende hjerte :) hvor langt er du på vei?

Nei, er det mulig? :-) så bra!! Gratulerer igjen!

Oi!! Så utrolig fantastisk!!! Snakk om solskinnshistorie! :) kan se for meg gleden er ubeskrivelig.

omg hormonell! Begynte gråte her. Ble så glad på dine veiene. en liten fighter i magevondt ditt <3

Å det var fantastisk nyhet på en kveld :d det viser at selv med blødninger så kan det går bra :D solskinns historie:smiley-bounce013

Nei, helt utrolig at det går ann :) Nå håper jeg bare at de finner ut hvorfor jeg blør så kraftig. Er i uke 9 nå! Dere er virkelig gode støttespillere. Glad jeg havner her med dere!

Å fantastisk!!! :D

Så utrolig å høre om!! Og for en nydelig historie, håper den holder til mai og at det ikke er noen spesiell grunn til at du blør❤️

så fantastisk!!:)

Oi, det er jo helt fantastisk!! Godt med en solskinnshistorie også ;) :)

Så herlig:Heartred

Back
Topp