Hurra!

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
I går formiddag og i dag ettermiddag (så langt) har jeg hatt noen timer uten kvalme! Kryss i taket!!! Jeg våger ikke å
tro at den blir helt borte med det første, men øyner et lys i tunellen.

I går ble jeg så glad at jeg satte på musikk og danset rundt! Bare fordi jeg kunne :D og så ble det jaggu en liten styrketreningsøkt. I dag har jeg gått 3 km i skogen, ikke langt og ikke fort - men gud så deilig det er å kunne bevege seg igjen og være ute!!! :D :D

Hurra!!.. Så kjekt da :D
Er så deilig å slippe den kvalmen altså.
Håper du slipper mer kvalme nå ;)

Så deilig da, skal krysse fingrene for at det holder seg sånn resten av svangerskapet :)

Så deilig! Og herlig å kunne gå en liten tur, hjelper på kropp og sinn det..

Termin 1.februar 2014

For en god følelse :) Krysser alt jeg krysse kan, for at resten av svangerskapet ditt blir kvalmefritt :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Åh så deilig!! :) Savner også en kvalme/spyfri tilværelse. Kvalmen er noe bedre men.

Håper du slipper helt nå da. :)

Har nok ikkje vært like plaget som deg med kvalmen, men har hatt mine veker siden positiv test.. Å så blei det faktisk verre etter eg bikka veke 12, men no har eg hatt tre dagar (trur eg?!:p)uten noko på morgonen!!! Håpa da er all gone no ;)

Fantastisk å kjenne at de gode dagene kommer de også! Håper dette er et tegn på at du er på vei inn i en bedre periode :)

Back
Topp