Hurra!!!!

Tessy_

Gift med forumet
Lykke!!! Nå ble jeg glaaaaad!!!! <3 <3 <3

ORIGINAL: lnie

å?[8|]

Jaaaaa!!!!! <3

nå ble jeg nyskjerrig... [8D]

<3 <3

Hihi!!!

Men, vet du hva?
Til uka skal vi fly til Stockholm i stede for å kjøre! Hadde blitt laaaangt å kjøre!
Sambo og jeg skal på hypnose show med jonathan royle [:)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Så artig [:)] Hypnose høres så spennende ut!

Er ganske artig! Sambo jobber med det [;)] Lært mye av bla. jonathan royle, så de kjenner jo hverandre litt..

ORIGINAL: Tessy_

Er ganske artig! Sambo jobber med det [;)] Lært mye av bla. jonathan royle, så de kjenner jo hverandre litt..

Er han? Så gøy da [:D][:D] Tante gikk til noe hypnose greier da hun slet med å blir gravid hun [:)]

Nå ble jeg nyyyyyyyyysgjerrig.. [8D]

ORIGINAL: LaMona

Nå ble jeg nyyyyyyyyysgjerrig.. [8D]

Les lenger opp snuppa [:)]

Er han? Så gøy da [:D][:D] Tante gikk til noe hypnose greier da hun slet med å blir gravid hun [:)]

Ja, han jobber med det daglig[:)] Og holder show innimellom... Han holdt show på the gatering i vikinskipet på hamar i påske bla. [:)]
Men til vanlig jobber han med vane endringer[:)]

Ja, han jobber med det daglig[:)] Og holder show innimellom... Han holdt show på the gatering i vikinskipet på hamar i påske bla. [:)]

Jeg fant ut her om dagen at en i klassen min var en av de som vant billetter til showet hans i Tønsberg (mulig dette var rundt termintider for oss?), og var dermed en av de som ble hypnotisert! Strippa og greier gjorde han visst [;)] Han mannen din altså! Som får folk til å gjøre sånt no' [8D] Jeg tror klassekameraten min var strålende fornøyd altså [;)]

Også så bra at dere får tatt fly istedet! Det hørtes ikke ut som noen artig biltur [8|]

ORIGINAL: Studinen88

Jeg fant ut her om dagen at en i klassen min var en av de som vant billetter til showet hans i Tønsberg (mulig dette var rundt termintider for oss?), og var dermed en av de som ble hypnotisert! Strippa og greier gjorde han visst [;)] Han mannen din altså! Som får folk til å gjøre sånt no' [8D] Jeg tror klassekameraten min var strålende fornøyd altså [;)]

Også så bra at dere får tatt fly istedet! Det hørtes ikke ut som noen artig biltur [8|]

Hehehe... Det kan nok stemme[8D]
Du får bli med på et show en gang da[:)]

Ja, guri.. Tulla skal ikke være med, men hadde blitt litt slitsomt[:-]

Wow, kult! Sånne ting fascinerer meg noe voldsomt! Holder han noe show i Oslo eller? 

ORIGINAL: CathogBen

Wow, kult! Sånne ting fascinerer meg noe voldsomt! Holder han noe show i Oslo eller? 

Ikke enda, han skulle egentlig hatt... Men det ble avlyst...
men kan hende han skal ha på varemessa i lillestrøm før jul
[8D]

Søk på Henry Leander Andersen på youtoub(?) så ligger det masse klipp[:)]

bla dette! Klipp

Back
Topp